اولین هدست چت صوتی برای نینتندو سوئیچ منتشر شد

اولین هدست چت صوتی برای نینتندو سوئیچ منتشر شد

شرکت هوری اولین هدست مخصوص چت صوتی را برای کنسول نینتندو سوئیچ منتشر کرد.

نحوه اتصال هدست های جدید برای چت صوتی نینتندو سوئیچ کمی عجیب به نظر می رسد!

حتماٌ فکر می کنید که اتصال هدست به کنسول های بازی مساله ای حل شده است، چرا که چت صوتی سال هاست که به قابلیتی استاندارد در ایکس باکس و پلی استیشن تبدیل شده است. با این حال نینتندو هیچ وقت چنین قابلیتی را به این صورت پشتیبانی نمی کرد. از پریور گرفته تا سوئیچ چت صوتی فقط برای بازی های خاصی موجود بوده است. اوایل امسال نینتندو اعلام کرده که از یک اپلیکیشن گوشی هوشمند برای بسیاری از قابلیت های خود از جمله چت صوتی استفاده خواهد کرد. شرکت سازنده شخص ثالث لوازم جانبی هری ( Hori) یک نمودار منتشر کرده است که نشان می دهد هدست این شرکت که با تم اسپلاتون2 ساخته شده است چگونه کار می کند. البته این نمودار خیلی هم ساده نیست. 


هری تمام سعیش را کرده که با قرار دادن تم یک بازی در این دستگاه آن را جالب تر کند که البته ظاهر خیلی جالبی به آن نداده است. شما به یک اسپلیتر برای گوشی هوشمند و سوئیچ و یک کابل برای هدست نیز دریافت می کنید. البته شما نیازی به هدست ندارید مگر این که بخواهید بفهمید هم تیمی شما چه می گوید و صدای بازی را نیز به طور همزمان بشنوید. اما داستان با سونی و مایکروسافت به این صورت نیست. 
عجیب ترین چیز درمورد چت صوتی نینتندو و اتصال آن به سوئیچ این است که سیستم این شرکت در بعضی از حالت ها مانع از امکان استفاده از سخت افزار آن می شود. برای مثال هیچ جک هدفونی روی جوی-کان یا کنترلگر پرو نیست و فقط روی خود سوئیچ قرار دارد. سوئیچ نمی تواند از طریق هدست های بلوتوثی متصل شود چرا که کنترلگر های جوی کان از طریق این تکنولوژی متصل می شوند و استفاده همزمان با هدست می تواند ایجاد اختلال در دستگاه کند. در نتیجه شما نمی توانید به طور همزمان سوئیچ را متصل کنید، به صدای بازی گوش دهید و از چت صوتی استفاده کنید مگر این که یک گوشی را در گوش خود قرار دهید و بگذارید که صدای بازی را از تلویزیون پخش شود. 
این کار امکان پذیر است؟ بله ولی کمی شبیه به کارهایی است که در سال 2007 انجام می دادیم، نه سال 2017. البته نینتندو هم باید در این مورد توضیح دهد و بگوید که قرار است برای بهبود وضعیت چه کار کند اما تا به حال که هیچ چیزی در این زمینه نگرفته است. 
این شرکت ژاپنی اعلام کرده است که سرویس بازی آنلاین که قرار بود پاییز سال 2017 منتشر شود تا  سال 2018 به تعویق افتاد. این شرکت هیچ چیز درمورد تاریخ انتشار این سرویس نگفته است. سرویس آنلاین این شرکت تنها 20دلار در سال هزینه دارد که بسیار کمتر از همتاهای سونی و مایکروسافت خود است، اما قابلیت های آن هنوز توسعه یافته نیستند. نینتندو اعلام کرده است که مشترکین تا زمان اشتراک خود به آرشیوی از بازی های کلاسیک نینتندو دسترسی خواهند داشت البته هنوز درمورد این که چه بازی هایی در این آرشیو هستند صحبتی به میان نیامده است. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر