اسپیکر هوم پاد توسط اپل معرفی شد [WWDC 2017]

اسپیکر هوم پاد توسط اپل معرفی شد [WWDC 2017]

اپل ادعا مي كند كه هوم پاد دوباره موسیقی را در خانه‌ها به جریان خواهد انداخت. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از ديجي رو، اپل ادعا مي كند كه هوم پاد دوباره موسیقی را در خانه‌ها به جریان خواهد انداخت. با فيسيت همراه باشيد.

در هوم پاد، 6 میکروفون برای استفاده از دستیار هوشمند سیری وجود دارد که توسط آن می‌توان اطلاعاتی مانند نام خواننده، کسی که درام می‌زند و … را متوجه شد. اپل ادعا کرده که این میکروفون‌ها بسیار خوب هستند و دستورات را با دقت دریافت می‌کنند.

این اسپیکر هوشمند جدید از 7 اسپیکر کوچک تشکیل شده است. علاوه بر این در آن یک ساب ووفر 4 اینچی و پردازنده A8 اپل قرار داده شده. یکی از ویژگی‌های هوم پاد “آگاهی از فضا” می‌باشد به گونه‌ای که می‌تواند با توجه به محیط، میزان صدا را تنظیم نماید. کارکرد با آن همانند ایرپادها آسان است. برای تجربه یک صدای فوق‌العاده، شما می‌توانید 2 عدد از این اسپیکرها را داخل یک اتاق قرار دهید. این کار تجربه بی نظیری را برای شما به وجود خواهد آورد. این اسپیکر همچنین با محصول جدید اپل یعنی ایر پلی 2 نیز هم سازگار می‌باشد.

علاوه بر پخش موسیقی، هوم پاد می‌تواند یک دستیار هوشمند خانگی باشد که با استفاده از سیری به بسیاری از سوالات ما پاسخ دهد و کارهای روزانه را به ما یادآوری نماید. همچنین از طریق این اسپیکر می‌توان خانه‌های هوشمند را مدیریت کرد. در بخش آخر اپل تاکید ویژه‌ای بر امنیت هوم پاد داشت و گفت اطلاعاتی که شما به دستیار هوشمند داخل آن منتقل می‌کنید و همچنین کارهایی که صورت می‌گیرد کاملا با حفظ حریم شخصی نگه‌داری می‌شوند.
این اسپیکر ماه دسامبر با قیمت 349 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: فيسيت

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر