اپلیکیشن Overcast، ذخیره و پخش پادکست ها را بر روی اپل واچ ممکن می سازد

اپلیکیشن Overcast، ذخیره و پخش پادکست ها را بر روی اپل واچ ممکن می سازد

با بروزرسانی 3.1 اپلیکیشن Overcast، ذخیره پادکست ها بر روی اپل واچ بسیار آسان است.

به گزارش فیسیت، به نقل از تک شات، در حالیکه برای عده ای اسمارت واچ ها در حد یک گجت معمولی استفاده دارند و فقط برای خواندن و پاسخگویی نوتیفیکیشن ها به کار می روند، عده ای دیگر از کاربران نیز هستند که علاقه دارند از کامپیوتر مچی خود حداکثر استفاده را بنمایند و تمامی قابلیت های آن را به کار گیرند. اپل واچ هنوز یکی از مجهزترین پوشیدنی های موجود در بازار است و اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارند نهایت استفاده را از اسمارت واچ خود ببرند، شاید از شنیدن این خبر که آخرین بروزرسانی اپلیکیشن Overcast از دانلود و پخش پادکست ها بر روی اپل واچ پشتیبانی می کند خشنود شوید. در ادامه با تک شات همراه باشید.

این قابلیتی است که اپلیکیشن اپل موسوم به Podcasts قادر به ارایه آن نیست و امید می رود که در آینده ای نزدیک این روند تغییر کند. اما خوشبختانه در حال حاضر راه حل این مشکل توسط یک اپلیکیشن سوم شخص ارایه داده شده است. با بروزرسانی 3.1 اپلیکیشن Overcast، ذخیره پادکست ها بر روی اپل واچ بسیار آسان است و کافیست اپلیکیشن را بر روی آیفون باز کنید، پادکست مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی گزینه ی Send to Watch در منوی Queue ضربه بزنید.
 

اپل واچ

در این حین می توانید تب های انتقال را در بخش دانلود اپلیکیشن باز نگه دارید و برخلاف روند سینک کردن اپل موزیک با اپل واچ، نیازی به قرار دادن ساعت بر روی شارژر نیست. البته به خاطر داشته باشید که در حال حاضر راهی برای سینک خودکار پادکست ها با اپل واچ وجود ندارد و اینکه همچنان فقط 2 گیگ فضا برای ذخیره در دسترس دارید.

علاقه مندان می توانند این اپلیکیشن را بر روی آیفون و آیپدهایی که از iOS 10.2 وبالاتر برخوردارند دانلود و نصب کنند. این اپلیکیشن رایگان است و نسخه ویژه آن به قیمت 9.99 دلار حق عضویت سالیانه نیز در دسترس می باشد.

منبع: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر