راه‌های جدید برای ارتباط با دوستان از طریق فیسبوک لایو در اندروید و iOS

راه‌های جدید برای ارتباط با دوستان از طریق فیسبوک لایو در اندروید و iOS

قابلیت‌های Live Chat With Friends و Live With می توانند به اشتراک‌گذاری تجربیات و ارتباط کاربران در لحظه را آسان تر کنند.

به گزارش فیسیت، به نقل از تک شات، طبق اعلام فیسبوک، قابلیت‌های جدید Live Chat With Friends بر روی دو سیستم عامل اندروید و iOS در برخی کشورها آزمایش خواهد شد و در تابستان امسال بصورت عمومی در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

دو ویژگی جدیدی که به زودی به فیسبوک لایو اضافه خواهد شد راه‌های جدیدی برای تعامل و ارتباط کاربران با یکدیگر را فراهم خواهد کرد. قابلیت‌های Live Chat With Friends و Live With می توانند به اشتراک‌گذاری تجربیات و ارتباط کاربران در لحظه را آسان تر کنند.

«چت زنده با دوستان» برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. ویژگی‌های جدید به کاربران فیسبوک لایو این امکان را می‌دهد تا بتوانند دوستان خود را به یک چت خصوصی در مورد یک ویدیوی زنده دعوت کنند. تمامی افرادی که در لیست دوستان شما قرار داشته باشند می توانند به این چت خصوصی بپیوندند؛ بنابراین نیازی به دعوت کسانی که در حال تماشای همان ویدیوی زنده هستند نیست.
 
همچنین این امکان وجود دارد تا در هنگام تماشای ویدیوی زنده از چت خصوصی خارج شده و به گفتگوی عمومی بپردازید و پس از پایان ویدیوی زنده مجدداً گفتگوی خصوصی خود را ادامه دهید.

ویژگی جدید بعدی، Live With نام دارد که به کاربران امکان دعوت دوستانشان به ویدیوی زنده‌ی خودشان را می‌دهد. متاسفانه این امکان فقط برای سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد اما در حال حاضر خبر خوب این است که Live With بصورت کامل برای تمامی کاربران iOS در دسترس می‌باشد.
 
به منظور دعوت یکی از دوستان به ویدیوی زنده‌ی خود، می توانید یکی از کاربران مهمان در بخش Live Viewers را انتخاب و یا بر روی یکی از نظرات آن کاربر کلیک کنید. در صورتی که دوست شما تمایلی به پیوستن به ویدیوی ‌زنده‌ی شما نداشته باشد می‌تواند درخواست شما را رد کند.
 
همچنین می‌توانید با یکی از کاربرانی که در لیست دوستانتان نیستند بصورت افقی (تصویر در تصویر) یا عمودی (Side by Side) بصورت زنده ارتباط برقرار کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر