پشتیبانی tvOS از ایرپاد

پشتیبانی tvOS از ایرپاد

جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل tvOS با ایرپادها سازگار بوده و می‌تواند به صورت خودکار با آن‌ها ارتباط برقرار بکند. با فیسیت همراه باشید.

به گزارش فیسیت، به نقل ازسایبران، جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل tvOS با ایرپادها سازگار بوده و می‌تواند به صورت خودکار با آن‌ها ارتباط برقرار بکند. با فیسیت همراه باشید.

ایرپادها در گذشته از طریق حساب کاربری آی.کلود (iCloud)، تنها با آیپد، مک و اپل‌واچ سازگاری بوده و توسط آن‌ها شناسایی می‌شدند؛ اما اپل در روز اول برگزاری نشست خود جزئیات و بروزرسانی‌های بسیاری کمی را در رابطه با سیستم‌عامل tvOS 11 معرفی کرد. با وجود این به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد، تلویزیون اپل (Apple TV) از هدفون‌های «ایرپاد» (AirPod) این شرکت پشتیبانی کرده و به صورت خودکار با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کند. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نیاز به خرید بلندگوهای اضافی یا تولید صدای زیاد در محیط به تماشای محتوای مورد علاقه‌ی خود اقدام کنند.

از دیگر خصیصه‌های اضافه شده به tvOS 11 می‌توان به حالت جدید «همگام‌سازی صفحه‌ی اصلی» (Home Screen Sync) اشاره کرد که تمام برنامه‌های کاربر را در سراسر تلویزیون‌های اپل پایدار و یکپارچه نگاه می‌دارد. به علاوه قابلیت تغیر حالت خودکار بین حالت‌های «Dark Mode» و «light mode» نیز برای این سیستم‌عامل در نظر گرفته شده است.
 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر