رونمایی سامسونگ از سه مانیتور خمیده فوق‌عریض

رونمایی سامسونگ از سه مانیتور خمیده فوق‌عریض

سامسونگ از سه مانیتور خمیده فوق‌عریض که هدف‌شان در اصل، دنیای بازی‌های کامپیوتر است، رونمایی کرد. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از جي اس ام، سامسونگ از سه مانیتور خمیده فوق‌عریض که هدف‌شان در اصل، دنیای بازی‌های کامپیوتر است، رونمایی کرد. با فيسيت همراه باشيد.

مشخصات اين سه مانيتور

  •  پشتیبانی‌شان از استاندارد HDR10 است که به بهبود رنگ‌ و کنتراست تصویر کمک می‌کند.
  • صفحه نمایش مانیتورهای جدید سامسونگ مبتنی بر فناوری QLED (دیودهای نورافشان نقطه کوانتومی) ساخته شده‌اند و به همین جهت طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را نمایش می‌دهند که این مورد به‌ویژه هنگام نمایش طیف رنگ‌ سرخ تیره و سبز تیره نمود بیشتری می‌یابد. 
  • مجهز به فناوري Radeon FreeSync 2: این فناوری با برقراری ارتباط بین کارت گرافیک و مانیتور، به اجرای نرم‌تر بازی، جلوگیری از وقفه و پرش در نماهای آن، کنتراست و شفافیت بیشتر تصاویر و نیز عمیق‌تر شدن سطوح رنگ مشکی کمک می‌کند.   
  • هر سه مانیتور به یک پورت DisplayPort، 2 پورت HDMI، یک ورودی صدا، یک خروجی صدا/هدفون و سه پورت USB 3.0 مجهزند. با این توضیح که یک پورت Mini DisplayPort نیز فقط روی مدل 49 اینچی تعبیه شده است.
  • زمان پاسخگویی مانیتورهای جدید سامسونگ 1 میلی‌ثانیه اعلام شده و نرخ بازآوری (ریفرش) آن‌ها 144 هرتز است. (به این معنا که هر پیکسل می‌تواند در هر ثانیه 144 بار ریفرش شود که البته باید کارت گرافیک شما از چنین سرعتی پشتیبانی کند.)
  • مانیتورهای فوق‌عریض سامسونگ زاویه دید 178 درجه دارند، مضاف بر اینکه می‌توانید نیمی از گستره مانیتور را مثلاً به اجرای بازی و نیمی دیگر را به کار دیگری اختصاص دهید.

samsung

تلاش طراحان این شرکت برای عرضه محصولی متفاوت را می‌توان از حاشیه‌های بسیار نازک و صفحه بسیار عریض مدل 49 اینچی CHG90 (به عبارت دقیق‌تر، C49HG90) دریافت. نسبت تصویر این مانیتور، 32:9 است و تصاویر را با وضوح 3840 در 1080 پیکسل و دوبل فول‌ اچ‌دی نمایش می‌دهد.

قیمت نسخه‌ 49 اینچی، 32 اینچی و 27 اینچی مانیتورهای سامسونگ به‌ترتیب، 1499 دلار، 699 دلار و 599 دلار تعیین شده است.

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر