WWDC 2017؛ ایجاد بستری برای تعامل با کسب و کارها

WWDC 2017؛ ایجاد بستری برای تعامل با کسب و کارها

اپل در حال کار روی ابزار جدیدی به نام «بیزینس چت» (Business Chat) است تا به وسیله‌ی آن کسب و کارها را به بستر آی مسیج (iMessage) هدایت کند. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل از سايبران، اپل در حال کار روی ابزار جدیدی به نام «بیزینس چت» (Business Chat) است تا به وسیله‌ی آن کسب و کارها را به بستر آی مسیج (iMessage) هدایت کند. با فيسيت همراه باشيد.

 بیزینس چت در واقع ترکیبی از مسنجر و توییتر است که اجازه‌ی گفتگو با فروشندگان و خرید مستقیم از طریق چت را فراهم می‌کند. برخلاف خدمات مشابهی که هم‌اکنون از طریق «مسنجر فیس‌بوک» (Facebook’s Messenger) و «دایکرت مسیج توییتر» (Twitter’s DM) ارائه می‌شود، صاحبان کسب‌وکار نیازی به حضور مستقیم در رسانه‌ی اجتماعی آی مسیج ندارند و مشتری‌ها به سادگی می‌توانند از طریق سیری (Siri)، مپز (Maps)، مرورگر سافاری و اسپاتلایت (Spotlight) اقدام به جستجوی تجارت‌های مورد نظر خود کرده و گفتگو با آن‌ها را آغاز کنند. در نتیجه کاربران iOS برای برقراری ارتباط با بخش خدمات شرکت‌ها و شروع فعالیت خود دیگر نیازی به نصب مسنجر یا توییتر ندارند.

 شرکت‌ها نیز می‌تواند محصولات خود را در قالب فهرستی در مکالمات به نمایش بگذارد. در نتیجه کاربران از باز کردن صفحات جدید بی‌نیاز می‌شوند. به علاوه کسب و کارهایی که به تنظیم قرار ملاقات با مشتری‌های خود می‌پردازند، قابلیت اتصال به تقویم موجود روی ابزار کاربران را دارند تا آن‌ها بتوانند زمان پیشنهاد داده شده را با برنامه‌ی خود تطبیق داده و بررسی کنند آیا تداخلی ایجاد می‌شود یا خیر. همچنین خصیصه‌ی دیگری برای پیش‌بینی متن وجود دارد که ممکن است در پاسخ به سؤال‌ها، مواردی مانند شماره‌ی تلفن، آدرس و ایمیل افراد را به صورت خودکار آماده کند.

بیزینس چت هم‌اکنون با دیگر بسترهای ارائه خدمات به مشتری مانند «Salesforce»، «Nuance»، «LivePerson» و «Genesys» همکاری کرده و تنها به شرکت‌هایی که خرده‌فروشی فیزیکی ندارند، محدود نمی‌شود.
بیزینس چت هم‌اکنون در مرحله‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان قرار داشته و کسب و کارها می‌توانند در آن ثبت‌نام کنند. سپس با دریافت «کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری iOS 11» (iOS 11 SDK) خدمات مورد نظر خود را ایجاد کنند. کاربران آیفون، آیپد و اپل‌واچ به بیزینس چت دسترسی خواهند داشت.

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر