کورتانا به شما کمک می کند هنگام خرید آنلاین پول پس انداز کنید

کورتانا به شما کمک می کند هنگام خرید آنلاین پول پس انداز کنید

از حالا به بعد کورتانا قیمت یک کالا را در وبسایت های مختلف بررسی می کند.

با کورتانا پول پس انداز کنید!

به گزارش فیسیت، کورتانا، دستیار شخصی دیجیتالی مایکروسافت می تواند به شما کمک کند وقتی که به صورت آنلاین خرید می کنید پول پس انداز کنید. اگر ویندوز 10 کریتور آپدیت را نصب کرده باشید، از مایکروسافت اج به عنوان مرورگر استفاده می کنید و در ایالات متحده زندگی می کنید هم اکنون می توانید از این قابلیت بهره ببرید. 
بسیاری از ما این روزها به صورت آنلاین خرید می کنیم و سعی می کنیم سرمان کلاه نرود. ما نمی خواهیم برای یک محصول پول اضافی پرداخت کنیم و همیشه چندین وبسایت را برای چند دلار زیر و رو می کنیم. به لطف مایکروسافت حال پس انداز پول هنگام خرید آنلاین ساده تر شده است. 

کورتانا قیمت ها را مقایسه می کند

ترفند جدید کورتانا می تواند پول زیادی را برای شما پس انداز کند. به این صورت که مایکروسافت قابلیتی را در این دستیار دیجیتالی خود قرار داده که می تواند قیمت ها را در وبسایت های مختلف مقایسه کند. اگر در یکی از این وبسایت ها در حال خرید هستید، کورتانا قیمت ها را در وبسایت های دیگر مقایسه می کند. 
این قابلیتی آزمایشی است که مایکروسافت برای هرکسی که از ویندوز 10 کریتور آپدیت استفاده می کند فراهم کرده است. در نتیجه اگر از مایکروسافت اج استفاده کنید هنگام خرید آنلاین کورتانا قیمت را در بین چهارده وبسایت فروشگاه اینترنتی ( از جمله آمازون، والمارت و ای بِی) مقایسه می کند. 
برای مثال در حال خرید یک جارو برقی از آمازون هستید. در حالی که یک مدل خاص جارو برقی را مشاهده می کنید کورتانا قیمت آن را در وبسایت های دیگر چک می کند. با کلیک کردن روی آیکون کورتانا می توانید قیمت را روی دیگر وبسایت ها ببینید. 
مایکروسافت اعلام کرده است که در حال حاضر این قابلیت آزمایشی است در نتیجه شاید همیشه اطلاعاتی که می دهد دقیق نباشند. با این حال این شرکت از کاربران خواسته که بازخورد صادقانه ای ارائه دهند. همچنین این شرکت قول داده است که فروشگاه های اینترنتی بیشتری را اضافه خواهد کرد. 

کورتانا اج را نجات می دهد 

اگر این قابلیت خوب کار کند، قابلیتی بسیار عالی است. درضمن شاید یکی از تنها دلایلی شود که کاربران از مایکروسافت اج استفاده کنند، حتی اگر تنها برای خرید آنلاین باشد. البته هنوز در حالت آزمایشی است اما اگر بتواند در هزینه ها صرفه جویی کند قطعاٌ همه دوست دارند از آن بهره ببرند. 
آیا شما ویندوز 10 کریتور آپدیت را روی کامپیوتر خود نصب دارید؟ نظرتان درمورد آن چیست؟ آیا شما از اج به عنوان مرورگر پیش فرض خود استفاده می کنید؟ اگر جواب بلی است چرا؟ آیا می توانید تصور کنید که از کورتانا برای مقایسه قیمت ها استفاده کنید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر