مشاهده لیست دستگاه‌های متصل به مودم در سیستم‌عامل‌های مختلف

مشاهده لیست دستگاه‌های متصل به مودم در سیستم‌عامل‌های مختلف

آیا راهی وجود دارد که متوجه شویم کسی از شبکه وای‌فای ما استفاده می‌کند؟ با فیسیت همراه باشید.

شاید همیشه این سوال در ذهن شما باشد که آیا راهی وجود دارد که متوجه شویم کسی از شبکه وای‌فای ما استفاده می‌کند؟ همچنین در مورد میزان مصرف ترافیک مصرفی اینترنت خود مطمئن نباشید، یعنی ترافیک مصرفی اینترنت، بیش‌تر از مصرف شما است. در این صورت ممکن است بدون اطلاع شما کسی در حال استفاده از اینترنت شما باشد. ما در این مقاله آموزشی برنامه‌‌هایی را در سیستم‌عامل‌های مختلف به شما معرفی می‌کنیم که برای شما لیست دستگاه‌های متصل به مودم را نمایش می‌دهند.

نرم‌افزار Wirelless Network Watcher، نرم‌افزار رایگان و سبکی است که برای سیستم‌عامل ویندوز طراحی شده است. شما از طریق این برنامه می‌توانید کلیه دستگاه‌های متصل به مودم را شناسایی کنید و اطلاعاتی مانند  Mac Address ، نام دستگاه متصل شده، نمایش آی‌پی‌ آدرس، نمایش زمان و تاریخ اتصال آن را برای شما نمایش می‌دهد. این نرم‌افزار می‌تواند این اطلاعات را در قالب‌ فایل‌هایHTML, XML, CSV و فایل‌های متنی در اختیار شما قرار دهد. شما توسط این نرم‌افزار در هر لحظه می‌توانید متوجه اتصال سیستم‌های جدید شوید.

استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است، پس از نصب آن کافی است بر روی علامت پلی کلیک کنید، تا این نرم‌افزار برای شما جستجو را آغاز کند و در آخر پس از پایان پروسه جستجو لیست دستگاه‌های متصل به مودم را به شما نشان می‌دهد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر