فیسبوک امکان اضافه کردن GIF به کامنت‌ها را می‌دهد

فیسبوک امکان اضافه کردن GIF به کامنت‌ها را می‌دهد

برای بزرگداشت سالگرد 30 سالگی گیف‌ها یا تصاویر متحرک، فیسبوک بالأخره به همه امکان می‌دهد این گیف‌ها را به کامنت‌های خود اضافه کنند.

حالا می‌توانید احساسات خود را در قالب فایل گیف در قسمت کامنت‌های فیسبوک ابراز کنید.

تصاویر متحرک یا به اصطلاح گیف‌ها و انیمیشن‌ها در 30 سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته‌اند، اما اخیراً و عمدتاً به لطف رسانه‌های اجتماعی، تبدیل به یک روش مشهور برای ابراز کردن احساسات و افکار شده‌اند و به نظر می‌رسد این یک موفقیت بزرگ برای فیسبوک باشد. آیا می‌دانستید که افراد تقریباً 25000 گیف را در هر دقیقه در پیام‌رسان‌ها ارسال می‌کنند؟ برای بزرگداشت سالگرد 30 سالگی این تصاویر متحرک به علاوه محبوبیت فرمت تصویر در بین کاربران آن، فیسبوک بالأخره به همه امکان می‌دهد از 15 ژوئن این گیف‌ها را به کامنت‌های خود اضافه کنند.

حتماً این را می‌دانید که پیش از این می‌توانستید گیف‌ها را در آپدیت‌های status فیسبوک خود پست کنید؟ اما حالا می‌توانید این کار را در کامنت‌ها انجام دهید. این کار واقعاً ساده است به این دلیل که یک دکمه جدید و اختصاص یافته برای انجام آن دارید. فقط نیاز است روی آن دکمه ضربه زده یا کلیک کنید تا یک گیف را از لیست انیمیشن‌های ترند اضافه کنید. یک نوار جستجو هم برای زمان‌هایی وجود دارد که می‌خواهید به دنبال فرضاً انیمیشنی از قورباغه کرمیت بگردید.

فیسبوک

برای نشان دادن تولد گیف هم، فیسبوک منتخب منحصربفردی از گیف‌ها را با بازی سلبریتی‌های مشهور اینترنت از جمله DNCE، لوگان پل، آماندا کرنی، دریزی، پاتریک استار، ویولت بنسون، واز گود، برندی مری و لاندن ماس معرفی می‌کند. می‌توانید آن گیف‌ها را با جستجوی عبارت #GIFparty هنگام به اشتراک‌گذاری یک گیف در فیسبوک یا مسینجر یا با مراجعه به GIPHY.com/Facebook پیدا کنید.

یک ابتکار عمل جالب دیگر از فیسبوک هم اضافه کردن یک نظرسنجی آنلاین برای کاربران ایالات متحده است که از آن‌ها در مورد تلفظ کلمه GIF می‌پرسد –اینکه با حرف گ یا با حرف ج تلفظ می‌شود. این نظرسنجی در اپلیکیشن فیسبوک در گوشی‌ها و صفحه اصلی وب‌سایت فیسبوک در دسترس است.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر