کیبورد جدید مایکروسافت با حسگر اثر انگشت

کیبورد جدید مایکروسافت با حسگر اثر انگشت

کیبورد جدیدی در فروشگاه آنلاین مایکروسافت معرفی شده که به سنسور اثر انگشت مجهز است. با فيسيت همراه باشيد.

به گزارش فيسيت، به نقل ازجي اس ام، کیبورد جدیدی در فروشگاه آنلاین مایکروسافت معرفی شده که به سنسور اثر انگشت مجهز است. با فيسيت همراه باشيد.

از نظر طراحی، صفحه‌کلید جدید مایکروسافت بسیار شبیه به صفحه‌کلید اختصاصی سرفیس استودیو است. هرچند مشخصات کامل این صفحه‌کلید اعلام نشده؛ اما یکی از ویژگی‌های جالب آن امکان استفاده به‌صورت باسیم و بی‌سیم است.

"مدرن کیبورد" که در آن سنسور اثر انگشت جایگذاری شده است، جانشین سرفیس کیبورد است و از نظر ظاهری بسیار شبیه به آن می باشد. تنها تفاوت این دو، حسگر اثر انگشت و توانایی اتصال کابل به جای استفاده به صورت بی سیم است. کلید اثر انگشت در کنار کلید Alt در سمت راست کیبورد قرار دارد و می توان برای ورود به ویندوز 10 و یا وبسایت ها با کمک از Windows Hello از آن استفاده کرد. مدرن کیبورد با ویندوزهای 8 تا 10، MacOS، ویندوز 10 موبایل و آخرین نسخه های اندروید سازگاری دارد.

keyboard

نکته جالب در رابطه با این صفحه‌کلید آن است که Modern Keyboard هم به‌صورت وایرلس (از طریق امواج بلوتوث) و هم به‌صورت اتصال کابل USB عمل می‌کند بنابراین کاربر برای نوع انتخاب اتصال صفحه‌کلید به رایانه حق انتخاب دارد. برای تأمین انرژی و استفاده از صفحه‌کلید به‌صورت بی‌سیم این کیبورد دو عدد باتری نیم قلمی قابل شارژ همراه صفحه‌کلید عرضه‌شده که با هر بار شارژ بیش از 2 ماه می‌توان از آن استفاده کرد. ( برای استفاده از صفحه‌کلید بلوتوث دستگاه شما باید از بلوتوث ۴.۰ و یا بالاتر از آن پشتیبانی کند.)

این صفحه‌کلید که Modern Keyboard نام دارد، با قیمت ۱۲۹.۹۹۹ دلار عرضه خواهد‌ شد. پس از آنکه مایکروسافت به تازگی سرفیس کیبورد را با قیمت 99 دلار عرضه کرد، برای به بازار آمدن این کیبورد بسیار سریع است. 129.99 دلار شاید برای خرید یک کیبورد، قیمت بالایی به حساب آید اما این بدون شک یکی از بهترین کیبوردهای موجود در بازار خواهد بود، به خصوص اگر نیاز به کیبوردی سبک، ظریف و قابل حمل دارید.

محصول دیگری که به‌ همراه صفحه‌کلید جدید مایکروسافت معرفی‌ شده، یک ماوس با نام Modern Mouse است. قیمت این محصول ۴۹.۹۹ دلار است که معادل قیمت Surface Mouse است. به‌ نظر می‌رسد این محصول همان Surface Mouse است که مایکروسافت در نظر دارد آن را با نام جدیدی به فروش برساند؛ هرچند مشخصات کامل این محصول نیز اعلام نشده است. البته در حال حاضر این دو محصول قابل سفارش نیستند؛ اما قرار است به‌زودی در معرض فروش قرار گیرند.

mouse

 

 

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر