هم اکنون می توانید بازی های پلی استیشن 4 را روی گوشی های هوشمند انجام دهید

هم اکنون می توانید بازی های پلی استیشن 4 را روی گوشی های هوشمند انجام دهید

با پلی لینک می توانید تا چند نفر با کنسول پلی استیشن 4 و گوشی های هوشمند خود بازی کنید.

با پلی لینک می توانید به جای کنترل گر از گوشی هوشمند برای بازی با پلی استیشن 4 استفاده کنید. 

شاید شما هم دلتان برای بازی های قدیمی تنگ شده باشد. زمانی که خود بازی مهم تر از گرافیک آن بود. سونیک و ماریو رقیب هم بودند و با دوستانمان روی مبل می نشستیم و بازی می کردیم. سونی نمی تواند دو مورد اول را درست کند، اما در تلاش است که امکان بازی های چند نفره را دوباره فراهم کند. 

ادغام بازی های موبایل و کنسول 

پلی لینک ( PlayLink) یک پلت فرم جدید است که بازی های کنسول و موبایل را با هم ترکیب می کند. بازی ها روی یک پلی استیشن 4 متصل به تلویزیون صورت می گیرند، اما می توانید با استفاده از اپلیکیشن مخصوص از گوشی هوشمند و تبلت به عنوان کنترل گر استفاده کنید. باید بازی ها را بخرید اما اپلیکیشن ( اندروید و آی او اس) رایگان است. 
هدف این است که یک گروه از دوستان در خانه یک نفر که پلی استیشن 4 دارد دور هم جمع شوند و با هم بازی های پلی لینک را انجام دهند. نکته اینجاست که نیاز به چند کنترل گر و یا این که ساعت ها به دوستان خود که گیمر نیستند یاد بدهید چگونه از کنترل گر استفاده کنند ندارید. 
اولین بازی پلی لینک That’s You! است. یک بازی مخصوص مهمانی که شما و دوستانتان را درگیر یک رقابت دوستانه می کند. این بازی از تاریخ 4 ژوییه به رایگان برای مشترکین پلی استیشن پلاس منتشر می شود.
سونی همچنین چند بازی دیگر را برای پلی لینک معرفی کرد و اعلام کرد که تا پایان سال 2017 منتشر خواهند شد. این بازی ها شامل Hidden Agenda، یک بازی ماجراجویانه روایت محور از سازندگان بازی Until Dawn; Knowledge Is Power می باشد. بازی های دیگر یک مسابقه سؤالی پنج نفره و Frantics است که کلکسیونی از چندین بازی کوچک می‌باشد. 

پاسخ سونی به نینتندو سوئیچ

پلی لینک پاسخی است به نینتندو سوئیچ و گزینه های مختلف آن برای بازی کردن. با این حال به جای انتشار پلت فرم جدید، سونی سعی کرده از گوشی های هوشمندی که هم اکنون داریم و استفاده از آن راحت است استفاده کند. در نتیجه پلی لینک برای همه کسانی که حتی یکی از نزدیکانشان پلی استیشن 4 دارد قابل استفاده است. 
آیا شما نیز پلی استیشن 4 دارید؟ اگر دارید نظرتان درمورد پلی لینک چیست؟ آیا می توانید تصور کنید که به خانواده و دوستان خود پلی لینک بازی کنید؟ اگر پلی استیشن 4 ندارید آیا پلی لینک می تواند باعث شود که آن را بخرید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر