اپل 2015: رونمایی از آیپد مینی 4

اپل 2015: رونمایی از آیپد مینی 4

خط تولید آیپد اپل که در سال گذشته درخشش زیادی داشت، امسال نیز در مراسم رونمایی از محصولات اپل، با تولیدات جدید خود، چشمها را خیره کرده است. خبر بزرگ، آیپد پرو جدید بود ولی اپل، از یک آیپد دیگر نیز رونمایی کرد.


دستگاه جدید آیپد مینی 4، که اولین دستگاه کوچکتر آیپد در دو سال گذشته است. همانطور که حدس زده می شد، این تبلت 7.9 اینچی، به روزرسانی های گسترده ای را نسبت به آیپد ایر 2 داشته است. پردازنده مورد استفاده از در این آیپد مینی، A8x است که نسبت به پردازنده A7 قبلی ارتقا یافته است. این توانایی ارتقایافته بسیار اهمیت دارد، زیرا به این معنی است که آیپد مینی جدید قابلیت اجرای iOS 9 را با ویژگی های چند وظیفه ای به همراه خواهد داشت.
اپل همچنین، دوربین اصلی آیپد مینی را ارتقا داده است. دوربین جدید، یک دوربین 8 مگاپیکسلی است که همانند دوربین آیپد ایر 2 می باشد. آیپد مینی در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی به بازار آمده است و دارای حافظه 16 گیگابایتی قابل توسعه به 128 گیگابایتی می باشد.
آیپد مینی 2 از بعضی جهات شبیه به آیپد ایر 2 می باشد. مدل 16 گیگابایتی این تبلت، 399 دلار است، اپل نیز، قیمت آیپد مینی 2 با مدل 16 گیگابایتی، را هم به 269 دلار کاهش داده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر