دردسر جدید برای سامسونگ: انفجار Galaxy J7 در دست یک کودک 4 ساله

دردسر جدید برای سامسونگ: انفجار Galaxy J7 در دست یک کودک 4 ساله

حتماً درمورد فاجعه گلکسی نوت 7 شنیده‌اید که سروصدای زیادی در دنیای گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد. حالا به نظر می‌رسد این حادثه دوباره تکرار شده و این بار این اتفاقات بد دامن‌گیر Samsung Galaxy J7 (2016) شده است. با فیسیت همراه باشید.

این بار گوشی‌هوشمند سامسونگ گلکسی جی 7 (2016) در دست یک کودک چهارساله پاکستانی داغ و منفجر شده است.

Naureen Ahsan، یک مادر پاکستانی، سامسونگ گلکسی جی 7 (2016) دخترش را به دست برادرزاده چهارساله خود داده بود تا بتواند با My Talking Tom بازی کند. ناگهان، گوشی بیش از حد گرم و منفجر شد. خوشبختانه، کسی آسیب ندید، Ahsan در فیسبوک خود نوشت "این حادثه برای همه ما ترسناک بود". این انفجار در زمان بدی برای سامسونگ اتفاق افتاد زیرا این کمپانی قرار است به زودی سامسونگ گلکسی نوت 7 (FE) را عرضه کند.

گلکسی نوت 7 (FE) نسخه طرفدار (Fan Edition) بازسازی شده فبلتی است که قبل از اینکه نهایتاً به علت یک سری انفجارهای تصادفی به طور کامل به کارخانه بازگردد، دوبار از بازار جمع آوری شد. سامسونگ متوجه شد که مشکل به خاطر باتری‌هایی است که از آن‌ها روی فبلت استفاده کرده. برای سامسونگ گلکسی نوت 7 بازسازی شده، سامسونگ از یک باتری با ظرفیت پایین 3200 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند.

امروز گوشی موبایل سامسونگ گلکسی جی 7 (2016) دخترم شاید به علت اینکه گرم شدن بیش از حد یا کندشدن به خاطر بازی‌ها منفجر شد... ما نمی‌توانیم این تصویر را با صفحه سامسونگ به اشتراک بگذاریم. هنگامی که گوشی بیش از حد داغ و منفجر شد، برادرزاده چهار ساله‌ام در حال بازی با اپلیکیشن "تام سخنگوی من" بود. الحمدلله او و دخترم سالم هستند، اما این حادثه برای ما خیلی ترسناک بود. - Naureen Ahsan

Ahsan گفته است که او هیچ دلیلی ندارد که چرا گلکسی جی 7 (2016) منفجر شده است، اما یک هشدار به پدرومادرها داد. " کودکان خود را دور از موبایل‌ها نگه دارید". تصاویری که او بعد از انفجار از گوشی گرفته، یک باتری بادکرده و بقایای سوخته گوشی را نشان می‌دهند.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محمد

پنج‌شنبه, 15 تیر 1396

نمیتونم باور کنم

پاسخ

ثبت نظر