درخواست کمک گوگل از کاربران برای تکمیل گوگل مپ

درخواست کمک گوگل از کاربران برای تکمیل گوگل مپ

گوگل از کاربران اندروید می خواهد که اطلاعات مرتبط با دسترسی افراد معلول به مکان ها را به این نقشه اضافه کنند.

 

گوگل از کاربران مپ درخواست کمک کرده است. 

 

گوگل همه تلاشش را می کند تا اپلیکیشن گوگل مپ را بیش از پیش توانمند کند. این شرکت در تاریخ دسامبر 2016 ( آذر 1395) اعلام کرد که در حال اضافه کردن اطلاعات به نقشه برای کسانی است که از ویلچر استفاده می کنند. گوگل همچنین اعلام کرد که برای این کار به کمک کاربران نیاز دارد. 
گوگل مپ یکی از اپلیکیشن هایی است که بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم و حتی تصور این موضوع که این اپلیکیشن تا سال 2005 وجود نداشت هم برایمان دشوار است. بسیاری از ما همین که پایمان را از خانه بیرون می گذاریم قبل از هرچیزی اپلیکیشن گوگل مپ را باز می کنیم، به خصوص اگر بخواهیم برای اولین بار مسیری را طی کنیم. 
حال اگر گوگل مپ آنقدر برای کسانی که از سلامت جسمی برخوردار هستند لازم و کارآمد است، تصور کنید که چقدر به درد کسانی خواهد خورد که مشکل جسمی دارند. تنها مشکل موجود اضافه کردن اطلاعات مرتبط به دسترسی به مکان های مختلف روی نقشه است، به همین دلیل گوگل قابلیتی به مپ اضافه کرده که همه می توانند اطلاعات مرتبط را در آن وارد کنند. 

 

گوگل از کاربران خود کمک می خواهد


گوگل اطلاعات مرتبط با نحوه دسترسی افراد معلول را به هفت میلیون مکان در سراسر دنیا اضافه کرده است. حال این شرکت اعلام کرده که برای تکمیل اطلاعات خود به کمک کاربران نیاز دارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعات مرتبط با مکان هایی که با آن ها آشنایی دارید را به این اپلیکیشن اضافه کنید. 
اگر از گوگل مپ روی اندروید استفاده می کنید کافی است که اپلیکیشن را باز کنید، به منو اصلی بروید و گزینه " Your Contributions" را لمس کنید. سپس گزینه "Uncover missing info" و پس از آن گزینه "Accessibility" را انتخاب کنید. سپس می توانید مکان های اطرافتان را بیابید و اطلاعات مورد نظر درمورد امکان دسترسی افراد معلول را به آن ها اضافه کنید. 
گزینه های موجود شامل "ورودی های مخصوص ویلچر"، " آسانسورهای مخصوص ویلچر" ، "صندلی های مخصوص ویلچر" و "پارکینگ های مخصوص ویلچر" می شود. گوگل می خواهد کاربرانی که از ویلچر استفاده می کنند بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی بیابند. 
فقط کاربران اندروید می توانند این اطلاعات را وارد کنند و کسانی که از گوگل مپ روی iOS یا وب استفاده می کنند نمی توانند این کار را انجام دهند. اما وقتی که اطلاعات از طریق اندروید وارد گوگل مپ شد کاربران دیگر پلت فرم ها نیز می توانند به آن دسترسی داشته باشند. 

کمی اطلاعات درمورد محیط زندگی ما می تواند کمک بزرگی به دیگران باشد


گوگل مپ هم اکنون منبع بسیار بزرگی از اطلاعات است اما اگر هرکسی کمی از اطلاعات خود درباره محل زندگی را با گوگل درمیان بگذارد اوضاع می تواند بهتر هم بشود. گوگل می خواهد که نه تنها افرادی که از سلامت جسمی برخوردار هستند، بلکه هرکسی بتواند از این اپلیکیشن استفاده کند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر