الجی از سه گوشی +Q6a ، Q6 و Q6 با نمایشگر فول ویژن رونمایی کرد

الجی از سه گوشی +Q6a ، Q6 و Q6 با نمایشگر فول ویژن رونمایی کرد

شرکت ال‌جی در چند سال اخیر با تمرکز و نوآوری در ساخت گوشی‌های هوشمند خود توانسته به درآمد قابل توجهی دست پیدا کند.البته این موفقیت بیشتر مربوط به گوشی‌های سری جی و وی ال‌جی بوده که هردو بالا رده هستند.

شرکت ال‌جی به دلیل بالا بودن سود حاشیه‌ای گوشی‌های بالا رده، به ندرت محصولاتی را به بازار عرضه می‌کند که میانه بازار را هدف می‌گیرند. البته این روند با توجه به استقبال بسیار عالی از جی 6 در حال تغییر است، چرا که شرکت کره‌ای امروز از سه مدل جدید این گوشی با نام‌های +Q6a، Q6، Q6 رونمایی کرد.

گوشی‌های مذکور به نوعی نسخه‌های مقرون به صرفه تر جی 6 هستند، با این حال برخی مشخصات آن را به ارث برده‌اند. بر این اساس هر سه مدل مذکور از نمایشگر فول ویژن با نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برند. صفحه‌نمایش بزرگ با گسترده شدن از بالا و پایین باعث می‌شود کاربر اطلاعات بیشتری در هنگام وب‌گردی یا خواندن کتاب ببیند و تجربه همه‌جانبه‌تری را هنگام تماشای ویدئو و بازی کردن فراهم می‌کند.

در سوی دیگر گوشی کیو 6 ال‌جی به نمایشگری 5.5 اینچی فول اچ‌دی از نوع ال سی دی آی پی اس تجهیز شده و در سینه میزان تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 435 است. همچون جی 6، بدنه هر سه مدل تازه معرفی شده از آلومینیوم سری 700 ساخته شده و همچنان قاب پشتی آن‌ها دارای یک انحنای ریز به منظور تسلط کاربر بیشتر است.

گوشی‌های +Q6a، Q6، Q6 به ترتیب از 2، 3 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند که حافظه داخلی آن‌ها نیز به ترتیب 16، 32 و 64 گیگابایت انتخاب شده است. خانواده Q6 ال‌جی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لنز استاندارد برخوردارند و دوربین جلویی آن‌ها هم 5 مگاپیکسلی همراه با لنز عریض 100 درجه‌ای است. در قاب جلویی هر سه مدل یک سنسور تشخیص چهره تعبیه شده، با این حال برای کاهش هزینه تمام شده، دیگر خبری از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی نیست.

از دیگر ویژگی‌های یکسان این گوشی‌ها که قرار است از پاییز به ترتیب در کشورهای آسیایی، اروپایی و امریکای لاتین عرضه شود می‌توان به باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 7.1.1 نوقا و رابط کاربری UX 6.0 اشاره کرد.

 

منبع خبر: androidauthority


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر