ویز خلیفا تاج یوتیوب را از گانگنام استایل گرفت

ویز خلیفا تاج یوتیوب را از گانگنام استایل گرفت

موزیک ویدیوی "See You Again" رکورد جدیدی در بازدید یوتیوب دریافت کرد.

رکورد پربازدیدترین موزیک ویدیوی یوتیوب از Gangnam Style به See You Again منتقل شد.

برای مدتی، به نظر نمی‌رسید که موزیک‌ویدیوی گانگنام استایل (Gangnam Style) از خواننده اهل کره‌جنوبی، سای (Psy)، عنوان انکارناپذیر پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب را داشته باشد. با این همه، لحن و سبک جالب‌توجه کی‌پاپ یا پاپ کره به اندازه‌ای معروف شد که رکورد شمارشگرهای یوتیوب را شکست. اما، زمان آن رسیده که تاج یوتیوب به یک قهرمان جدید داده شود. در 10 ام جولای، موزیک ویدیوی ویز خلیفا (Wiz Khalifa) و چارلی پوث (Charlie Puth) با عنوان See You Again بیشترین تعداد بازپخش یوتیوب در همه زمان‌ها را کسب کرد – کاربران یوتیوب، 2,894,026,649 مرتبه در زمان شمارش رسمی، این موزیک‌ویدیو که برای ادای احترام به بازیگر پل واکر (Paul Walker) خوانده شده را دیده‌اند. سای یک پیروزی خوب با مدت زمان پنج سال داشت، اما واضح است که او در این باشگاه دو میلیاردی تنها نیست.

گانگنام استایل

وبسایت راهنمای Boing Boing که مربوط به دسته‌بندی "ترین‌ها" است، اشاره می‌کند که 10 ویدیوی پربازدید در یوتیوب همه بالای دو میلیارد بازدید دارند و برخی از آن‌ها فاصله کمی با صدر دارند. برای مثال، موزیک ویدیوی Sorry از جاستین بیبر بیش از 2.6 میلیارد بازدید دارد، در حالی که مارک رانسون و برونو مارس بیش از 2.5 میلیارد بازدید برای موزیک‌ویدیوی Uptown Funk دارند. ویدیوهای پاپ کانال Blockbuster هنوز تنها کلیپ‌هایی هستند که احتمال دارد به این تعداد بالای بازدید برسند، اما یوتیوب به قدری رشد کرده است که این اعداد دیگر محدود به یک یا دو نفر نیست.

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر