گوشی موتو زد 2 فورس موتورولا هفته آینده معرفی خواهد شد

گوشی موتو زد 2 فورس موتورولا هفته آینده معرفی خواهد شد

با روی کار آمدن اندروید به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم موبایلی جهان، برخی از شرکت‌ها مانند سامسونگ و ال‌جی از فرش به عرش جدول تولید کنندگان گوشی هوشمند رسیدند و برخی نیز مانند نوکیا به طور کلی برای مقطعی از این گود خارج شدند. البته در این بین برخی از شرکت‌ها مانند موتورولا هرچند نتوانستد خود را با موج تغییرات بازار سازگار کنند، با این حال پس از واگذاری به مجموعه‌های دیگری و تغییر سیاست و مدریت آن‌ها، بار دیگر به بازار باز گذشته‌اند.

موتورولا در چند سال اخیر توانسته به واسطه بازاریابی و شبکه گسترده فروش شرکت مادر یعنی لنوو، بار دیگر به یکی از باکیفیت‌ترین تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. خانواده موتو زد موتورولا به میزانی از موفقیت در بازار ایالات متحده دست یافته‌اند که حتی لنوو تصمیم به توقف فروش گوشی‌هایی با برند خود را گرفته و زین پس قصد دارد تمام تمرکز خود را به توسعه خط تولید گوشی‌های موتورولا معطوف کند.

این شرکت از ابتدای سال میلادی تنها یک بالا رده را به بازار عرضه کرده و در این در حالیست که به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور شاهد معرفی دومین پرچم‌دار سری موتو فورس نیز خواهیم بود. یک هفته قبل بود که موتورولا با ارسال دعوت‌نامه‌ای نشان داد که قصد دارد تا با برگزاری رویدادی در 25 جولای، گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کند. در حالی که در این دعوت‌نامه نامی از هیچ گوشی خاصی برده نشده بود، بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند که این محصول جدید می‌تواند گوشی موتو زد 2 فورس و موتو ایکس 4 باشد که توسط موتورولا در اواخر ماه جاری میلادی معرفی خواهند شد.

گوشی موتو زد 2 فورس

در دعوت‌نامه ارسال شده از سوی این شرکت، از طراحی شیشه شکسته استفاده شده که در دو سوی آن تو گوشی صفحه تخت مشاهده می‌شود. به وضوح می‌توان حدس زد که استفاده از این سبک طراحی نوید بخش استفاده از فناوری شیشه نشکن ShatterShield در این محصولات است. لازم به ذکر است که فناوری ShatterShield، یک سیستم یکپارچه‌ طراحی شده از پنج لایه‌ی مختلف به‌منظور جذب ضربه و هرگز خرد نشدن است. در سوی دیگر هسته‌ آلومینیومی محکمی تمامیت ساختار دوام آن را تشکیل می‌دهد.

درنهایت یک نمایشگر آمولد در لایه بعدی اضافه شده که قسمت تاچ با فاصله میلی‌متری بر روی آن قرار گرفته است. لایه‌ بعدی یک سپر محافظتی در برابر ضربه و یا خرد شدن بوده و لایه‌ نهایی یک پوشش خاص برای محافظت از فرسودگی و استهلاک صفحه نمایش است. شرکت سازنده این فناوری تضمین کرده که شیشه گوشی در صورت پرت شدن از فاصله 1.5 متری به سطح سخت هیچ‌گونه آسیبی نبیند.

فارغ از ویژگی‌های نمایشگر موتو فورس زد 2 که از نسل قبلی آن به ارث بده، می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصول دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است. در سینه این محصول پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 کوالکام، 4 گیگابایت رم دارد و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایتی قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این پرچم‌دار می‌توان به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در کنار بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر