سلفی یک زن موجب به بار آمدن 200 هزار دلار خسارت شد

سلفی یک زن موجب به بار آمدن 200 هزار دلار خسارت شد

یک زن با تکیه دادن به ستونی که روی آن اشیاء هنری قرار داشت، باعث افتادن آن و آسیب به نمایشگاه تأسیسات هنری شد.

این زن به زمین افتاد، تاج‌ها را شکست و موجب 200 هزار دلار خسارت به نمایشگاه شد.

بحث درباره وسوسه‌های بیش از حد ما برای گرفتن سلفی سال‌هاست شدید شده است. در بیشتر موارد، سلفی‌ها آسیب جدی نمی‌زنند، اما فقط کمی ناراحت‌کننده و شاید نسبتاً آزاردهنده برای افراد اطراف ما باشند. با این حال، مثال‌های زیادی از سلفی‌ها وجود دارند که بطور مستقیم موجب آسیب فیزیکی یا مالی به شخصی که عکس می‌گیرد یا افراد اطرافش می‌شوند.
آخرین مثال از لس‌آنجلس، کالیفرنیا و اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، از فضای چهاردهمین نمایشگاه Factory می‌آید. این مثال نشان می‌دهد که دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد، وقتی ما به این فکر نمی‌کنیم که کجا سلفی می‌گیریم.

همانطور که در ویدیوی زیر می‌بینید، در نمایشگاه هنر Hypercaine، که دارای 60 مجسمه ساخته شده به شکل تاج از مواد مختلف بود، یک زن تصمیم گرفت بر روی پایه ستونی که یکی از اشیاء هنری روی آن قرار داشت تکیه دهد. با این حال، به نظر می‌رسید این ستون بسیار سبک باشد یا اینکه به خوبی روی زمین متصل نشده باشد، زیرا به محض اینکه زن به آن تکیه داد، به پایین افتاد و شروع به یک واکنش زنجیره‌ای کرد و باعث شد به حدود یک‌چهارم کل نمایشگاه ضربه بزند.

این حادثه دو هفته پیش اتفاق افتاد و گلوریا یو، یکی از هنرمندانی که در این نمایشگاه حضور داشت، توضیح داد که: "سه مجسمه به طور کامل و بقیه در اندازه‌های مختلف آسیب دیدند. هزینه تقریبی آسیب 200،000 دلار است."

با این حال، از زمانی که این ویدیو در یوتیوب منتشر شد، بسیاری از بازدیدکنندگان نسبت به درستی آن ابراز شک و تردید کردند. توضیحات آن ادعا می‌کند که آپلودکننده یکی از دوستان هنرمند اصلی تأسیسات، سایمون بیرچ، است که باعث شده برخی افراد باور کنند که ممکن است این حادثه یک حیله تبلیغاتی باشد و به این منظور راه‌اندازی شده تا باعث شود این تأسیسات هنری معروف شود.
اگر این روش برای تبلیغ نمایشگاه باشد، این ویدیو قطعاً کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. زیرا در زمان نوشتن این خبر، حدود 180 هزار بازدید در 24 ساعتی که آپلود شده دریافت کرده است.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: phonearena

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر