آتاری باکس، کنسول جدید شرکت آتاری

آتاری باکس، کنسول جدید شرکت آتاری

شرکت آتاری اعلام کرد که به زودی کنسول جدید خود، آتاری باکس را منتشر خواهد کرد.

با آتاری باکس می توانید بازی های قدیمی و جدید آتاری را بازی کنید. 

 

آتاری کنسول جدید خود، آتاری باکس ( Ataribox) را در مراسم E3 امسال معرفی کرد. در حالی که قبلاٌ یک تیزر تبلیغاتی از این کنسول روی یوتیوب منتشر شده بود که نشان می داد این کنسول جدید هم مانند آتاری 2600 از چوب ساخته شده است، اما سازندگان این کنسول تا به امروز حرفی درمورد مشخصات آتاری باکس نزده بودند. 

شرکت آتاری اعلام کرده که قصد ساختن محصول جدیدی را دارد که به میراث خود نیز پایبند باشد و بتواند طرفداران قدیمی و جدید خود را راضی نگاه دارد. ظاهر آتاری باکس مشابه ظاهر آتاری 2600 کلاسیک و چوبی است. این کنسول دارای خط های راه راه است، پشت آن بلند است و در جلوی آن یک محفظه قرار دارد که می تواند شیشه ای و یا چوبی باشد. چراغ های نشانگر در این محفظه قرار دارند. آتاری باکس کارت اس دی را پشتیبانی می کند و دارای یک درگاه اچ دی ام آی و چهار درگاه یو اس بی است. دو نسخه از آتاری باکس منتشر خواهد شد. یکی چوبی و دیگری مشکی و قرمز. 

آتاری باکس


آتاری قصد دارد بازی های قدیمی و همچنین بازی های جدید را در آتاری باکس قرار دهد. هنوز معلوم نیست که محتوای جدید شامل انتشار مجدد بازی هایی مثل Rollercoaster Tycoon می شود یا خیر اما به نظر می رسد که آتاری باکس مشابه نس و نس کلاسیک است و امکان دسترسی به بازی های قدیمی را در سخت افزار جدید فراهم می کند. آتاری که اخیراٌ دوباره برای نام تجاری خود مجوز گرفته است، در ساخت سخت افزار آتاری باکس نقش دارد. امیدواریم که شرکت آتاری قصد نداشته باشد تا برای ساخت سخت افزار خود با یک شرکت دیگر شریک شود. 
آتاری هیچ توضیح دیگری درمورد قیمت، تاریخ انتشار، محتوای بازی و حتی مشخصات کامل آتاری باکس نداده است. شرکت آتاری در وبسایت خود نوشته است که " می دانیم که خیلی دوست دارید درمورد مشخصات، بازی ها ، قیمت و تاریخ انتشار بدانید. ما قصد نداریم سر به سر شما بگذاریم بلکه می خواهیم همه چیز عالی پیش برود به همین دلیل قدم به قدم شما را در جریان قرار می دهیم. پس با ما همراه باشید تا از خبرها مطلع شوید." 

 

آتاری باکس

آتاری باکس

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر