گوگل استریت ویو شما را به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌برد

گوگل استریت ویو شما را به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌برد

در صورتی که قصد دارید قبل از رفتن به این سفر طولانی و دور و دراز محله آن را بررسی کنید، گوگل استریت ویو به کمک شما آمده!!!

گوگل استریت ویو حالا به شما امکان می‌دهد به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر کنید.

فضانوردان در ایستگاه فضایی بین‌المللی یک دوربین معلق بسیار مفید و هیجان‌انگیز دریافت کرده‌اند، اما به نظرتان این دوربین چه سودی برای ما می‌تواند داشته باشد؟ می‌دانیم که هیچ کس قادر نیست به طور رایگان به ایستگاه فضایی بین‌المللی سفر کند، اما حالا می‌توانید این ایستگاه فضایی را در گوگل استریت ویو یا همان نمای خیابان گوگل به صورت دیجیتالی کاوش کنید.

از آنجا که در فضا جاذبه وجود ندارد، فضانوردان از سطوح در هر جهتی استفاده می‌کنند، بنابراین استریت ویو در فضا واقعاً 360 درجه است. اما این همه چیز نیست: برای افرادی که کنجکاوتر هستند، گوگل گره‌های اطلاعاتی در آن قرار داده تا در مورد دستگاه‌های فنی این ایستگاه و نقاط مورد علاقهٔ آن چیزهای بیشتری یاد بگیرند. همانطور که TechCrunch اشاره کرده، یک کپسول SpaceX Dragon هم در حین فیلمبرداری به ایستگاه فضایی بین‌المللی متصل شده، که می‌توانید آن را نیز مشاهده کنید.

اگرچه کنترل‌های آن برای حرکت سه‌بعدی کمی ضعیف هستند، با این حال استریت ویو هنوز هم می‌تواند یک تور جذاب و قابل دسترس به مکانی باشد که بسیاری از ما هرگز نمی‌توانیم شخصاً آن را ببینیم. همین حالا می‌توانید سفر مداری خود به دورترین پایگاه انسانی بشریت را از اینجا شروع کنید.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر