Microsoft Paint نجات یافت

Microsoft Paint نجات یافت

مایکروسافت می‌گوید که این برنامه 32 ساله را در ویندوز استور قرار خواهد داد.

پس از فوران عشق و حمایت کاربران، مایکروسافت اعلام کرد که برنامه Paint را در ویندوز استور در دسترس قرار می‌دهد.

پس از ابراز عشق فراوان در سراسر اینترنت برای شاید بزرگترین برنامه ویندوز، مایکروسافت اعلام کرد که با قرار دادن Microsoft Paint در ویندوز استور، آن را نجات خواهد داد.
به دنبال اعلام این کمپانی مبنی بر اینکه برنامه 32 سالهٔ پینت اکنون قدیمی شده است، به این معنا که "دیگر به صورت فعال توسعه نمی‌یابد و ممکن است در عرضه‌های بعدی حذف شود"، مایکروسافت یک پست وبلاگی در پاسخ به مخالفت افرادی که نگران حذف این دوست قدیمی هستند، منتشر کرد.

مگان ساندرز، مدیرکل بخش 3D for Everyone مایکروسافت گفت: "مایکروسافت پینت حذف نخواهد شد، با این تفاوت که به زودی یک خانه جدید دارد و در ویندوز استور به صورت رایگان در دسترس خواهد بود."

امروز ما شاهد فوران بی‌نظیری از حمایت و دلتنگی برای مایکروسافت پینت بودیم. اگر چیزی یاد گرفته باشیم، این است که بعد از 32 سال، ام‌اس پینت طرفداران زیادی دارد. دیدن این عشق بسیار زیاد به این اپلیکیشن قدیمی و باوفای ما شگفت‌انگیز است.

ساندرز همچنین از فرصت خود برای تبلیغ Paint 3D استفاده کرد، برنامه‌ای که با آپدیت کریتور ویندوز 10 آمد و همچنین در ویندوز استور قابل دسترس می‌باشد. مایکروسافت امیدوار است که به جای پینت قدیمی، کاربران از این برنامه استفاده کنند.

مایکروسافت به جای اینکه مانند گذشته ام‌اس پینت را بخش پیش‌فرضی از ویندوز قرار دهد، آن را در ویندوز استور گنجانده است. این کار خوب است، اما کاملاً شبیه به حفظ آن در موقعیت فعلی خود و به عنوان یک بخش مرکزی از ویندوز نیست، یعنی دیگر کارکرد برنامه‌هایی مثل Notepad یا Snipping Tool را ندارد. بزرگ‌ترین تفاوت این است که پینت دیگر به طور پیش‌فرض با ویندوز و روی دستگاه‌های کاری و سازمانی نصب نشده است و در اغلب موارد بعید است که مدیران سیستم به کارکنان اجازه دهند برنامه‌ای را از ویندوز استور نصب کنند.

بنابراین، زمانی که مایکروسافت پینت به طور کلی از ویندوز حذف شود، در حالی که کاربران خانگی به راحتی می‌توانند آن را از ویندوز استور دانلود کرده و به جایی که به آن تعلق دارد بازگردانند، کارکنان اداری در سراسر جهان از سرگرمی‌های خلاقانه خود در این برنامه محروم خواهند شد.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

 

منبع خبر: theguardian

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر