در نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 می‌توانید گوشی اندرویدی را به کامپیوتر متصل کنید

در نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 می‌توانید گوشی اندرویدی را به کامپیوتر متصل کنید

برای مثال، می‌توانید مرورگری وب خود را از هرجایی که باقی مانده، در کامپیوتر ادامه دهید.

در یک پیش‌نمایش جدید از ویندوز 10، کاربران اندروید قادر خواهند بود یک گوشی اندرویدی را به کامپیوتر شخصی متصل کنند.

مایکروسافت به وعده خود برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های هوشمند عمل می‌کند. این کمپانی یک ویندوز 10 اینسایدر (Windows 10 Insider) نسخه پیش‌نمایش (در حلقه سریع) پست کرده است که در آن اولین دسته از ویژگی‌های یکپارچه‌سازی ویندوز با دستگاه‌های تلفن همراه خود را معرفی می‌کند. اگر یک گوشی اندرویدی دارید، می‌توانید برای ادامه دادن به مرورگری وب خود در یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، آن را به کامپیوتر کانکت کنید. هنگامی که تنظیمات آن انجام داده شود، تنها باید از گزینه‌های اشتراک‌گذاری معمول مرورگر خود برای مشاهده یک وب‌سایت در کامپیوتر استفاده کنید. در نسخه پیش‌نمایش، پشتیبانی از آیفون و بسیاری از ویژگی‌های عالی‌تری که مایکروسافت در آپدیت Fall Creators وعده داده بود (مثل همگام‌سازی یکپارچه اسناد)، هنوز وجود ندارد، اما می‌تواند ارزش یک‌بار امتحان کردن را داشته باشد.

خوشبختانه، این تنها افزونه در نسخه پیش‌نمایش نیست. کورتانا حالا نتایج جستجوی وب را، بدون اجبار به راه‌اندازی یک مرورگر وب خارجی، به شما نشان می‌دهد و می‌توانید به دستیار بگویید که ریستارت شود، از سیستم خارج شود (log out) یا حتی کامپیوتر شما را خاموش کند. در ویندوز 10 موبایل، می‌توانید در حالی که از حالت Continuum استفاده می‌کنید، به یک portrait view تغییر حالت دهید. عرضه‌های حلقه سریع مثل این مورد برای افراد ترسو مناسب نیستند (زیرا انتظار می‌رود که باگ داشته باشند)، اما واضح است که این نسخه چیزی بیش از ترمیم باگ‌ها است.

 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: engadget

نادیا صفرخانی

نادیا صفرخانی

نادیا دانشجوی ارشد ادبیات و مدرس زبان است. او حدود چهار سال است که به عنوان مترجم فعالیت می کند. او علاقمند به کارهای هنری، ادبیات و موسیقی است و اوقات فراغت خود را به ورزش و تماشای فیلم می گذراند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر