Google Earth جدید، هم اکنون موجود برای دستگاه های iOS

Google Earth جدید، هم اکنون موجود برای دستگاه های iOS

Google earth با قابلیت های جدید هم اکنون قابل دانلود روی دستگاه های آی او اس است.

شرکت گوگل با طراحی دوباره Google Earth قابلیت های جدیدی به آن اضافه کرده است.

 

در ماه آوریل سال 2017 Google Earth نسبتاٌ دوباره طراحی شد، اما اپلیکیشن ارتقا یافته فقط روی اندروید و کروم موجود بود. اما از حالا به بعد می توانید Google Earth را روی دستگاه های آی او اس نیز دانلود کنید. 
Google Earth از آن دسته از اپلیکیشن هایی است که بیشتر ما از آن استفاده می کنیم ولی زیاد درموردش صحبت نمی شود و خیلی مورد توجه قرار نمی گیرد. 

Google Eartg به این تغییرات نیاز داشت

google earth


به روز رسانی جدید ( Google Earth9) که هم اکنون می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید دلیلی شد تا Google Earth دوباره مورد توجه قرار گیرد. Google Earth جدید قابلیت های جدیدی نیز دارد که به ما کمک می کند تا سیاره زیبای خود را بهتر ببینیم و بشناسیم 
دکمه وویجر مکان های دیدنی و شگفت انگیز را روی زمین به شما نشان می دهد. از طریق این اپلیکیشن می توانید یک تور مجازی به موزه ها داشته باشید، به صورت زنده حیوانات را ببینید یا به شهرهای دنیا سر بزنید و همه این کارها را در حالی انجام دهید که با پیژامه روی کاناپه خانه خود نشسته اید. 
از قابلیت های دیگر این اپلیکیشن کارت های دانش است که اطلاعاتی درمورد مکان ها و تاریخ دنیا به شما ارائه می دهد. یک دکمه «خوش شانسی» نیز وجود دارد که به صورت تصادفی شما را به یکی از نقاط دنیا می برد. درضمن شما می توانید با استفاده از Google Earth از مکانی که قصد دارید بعداٌ به آن سر بزنید اسنپ شات بگیرید. 

Google Earth شما را به سفر کردن تشویق می کند


گوگل در توضیحات این اپلیکیشن در اپ استور نوشته که Google Earth شما را به سفر رفتن تشویق می کند. البته کسانی هم که علاقه ای به ماجراجویی ندارند و یا نمی توانند سفر کنند نیز می توانند از Google Earth لذت ببرند و چیز یاد بگیرند. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

رجب نیا

چهارشنبه, 06 اسفند 1399

مدرک هم میده؟

پاسخ

ثبت نظر