چه سلفی هایی پربیننده می شوند؟

چه سلفی هایی پربیننده می شوند؟

اگر دوست دارید سلفی بگیرید که وایرال شود و همه آن را ببینند باید چند نکته ساده را رعایت کنید. در این مقاله به شما می گوییم چکار کنید که همه سلفی شما را ببینند و آن را به اشتراک بگذارند.

 

سلفی هایی بیشتر دیده می شوند که در آن ها خلاقیت به کار رفته باشد. 

 

چه از سلفی گرفتن خوشتان بیاید یا از آن متنفر باشید قطعاٌ در زندگی خود این کار را انجام داده اید. شاید از نظر خیلی ها سلفی گرفتن بی رویه یا با مونوپاد دیگر خسته کننده شده، اما هیچ کسی نیست که از یک سلفی خوب لذت نبرد.

اگر شما سلفی گرفتن را دوست دارید چرا سلفی های خود را جذاب تر نکنید؟ با چند روش که ما به شما یاد می دهیم عکس های شما به صورت تضمینی پربیننده خواهد شد.

چگونه سلفی بگیریم؟

پیش از آن که توصیه های حرفه ای خود را درمورد سلفی گرفتن به شما بگوییم، به بایدها و نبایدها می پردازیم.

سلفی هایی که زیادی خصوصی هستند

سعی کنید سلفی هایی را از خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید که خیلی درمورد زندگی شخصیتان نباشد. اگر عکستان خیلی خوب است احتمالاٌ دوست دارید آن را با دوستان خود و حتی دنیا به اشتراک بگذارید، اما اگر عکستان اطلاعات زیادی را درمورد زندگی شخصی شما بیان کند هکرها را نیز دعوت کرده اید تا به حریم شخصی شما قدم بگذارند. پیش از این که عکس خود را با دنیا به اشتراک بگذارید ابتدا خوب فکر کنید که چه اطلاعاتی را می توان از عکس دریافت.

سلفی در دستشویی

مانند عکس های دیگر محیط نیز در سلفی نقش مهمی را ایفا می کند، پس فقط درصورتی در دستشویی سلفی بگیرید که نکته بسیار خاصی درمورد آن مکان وجود داشته باشد، در غیر این صورت از این کار اجتناب کنید.

صورت اردکی

گرچه عکس های صورت اردکی حسابی از مد افتاده هستند، اما هنوز هم افراد زیادی این کار را انجام می دهند. گرچه ادا درآوردن سلفی را بامزه می کند اما به نظر هیچ کس یک صورت اردکی بامزه نیست. حداقل دیگر نیست!

چگونه یک سلفی حرفه ای بگیریم؟

البته ما نمی خواهیم بگوییم که چه کاری درست و چه کاری غلط است، بلکه می خواهیم به شما بیاموزیم که چه سلفی هایی پربیننده می شود. چه شما عکس های خود را برای لایک خوردن روی شبکه های اجتماعی آپلود می کنید یا خیر، همیشه باعث دلگرمی است که ببینیم عکس هایمان مورد توجه دیگران قرار گرفته و خیلی ها آن را به اشتراک گذاشته اند.

اما سوال اینجاست که چگونه این کار را انجام دهیم؟

خلاق باشید

شاید خیلی چیزها این روزها مد باشد اما مردم نوآوری را دوست دارند. پس چرا کمی از خود خلاقیت نشان ندهیم؟ البته منظور ما خریدن یک مونوپاد نیست. به جای آن در سلفی های خود یک کار جدید انجام دهید. ما چند نمونه از چیزهایی که عکس را برای بیننده جذاب می کند به شما معرفی می کنیم، اما سعی کنید که خلاق باشید.

نشان دهید که چقدر آدم باحالی هستید

selfie

اگر از یک حیوان نگه داری می کنید می توانید عکس های بامزه با هم بگیرید. برای مثال طوری عکس بگیرید که انگار نصف انسان و نصف حیوان هستید. حیوان خانگی خود را طوری جلوی دوربین بگذارید که نصف صورت شما را بپوشاند. این کار عکستان را از فیلترهای اینستاگرام و اسنپ چت بامزه تر می کند.

به جزئیات توجه کنید

selfie

با تمرکز روی جزئیات نشان دهید که داستانی پشت سلفی های شما وجود دارد. ببینید که به چه چیزی علاقه دارید و آن را در عکس خود نشان دهید.

نمی توانید بدون موسیقی زندگی کنید؟ یک عکس از خود با نت های موسیقی بگیرید. عاشق بسکتبال هستید؟ از خودتان با لباس بسکتبال عکس بگیرید. با این کار همه کسانی که با شما علایق یکسانی دارند عکستان را لایک خواهند کرد.

اکسسوری را فراموش نکنید

selfie

برای جذاب تر کردن عکس ها از اکسسوری استفاده کنید. چه اکسسوری شما یک گردنبند با تم هری پاتر است چه یک ساعت هوشمند اپل واچ، حتماٌ کسانی پیدا می شوند که از آن خوششان بیاید. اما به یاد داشته باشید که حتماٌ از هشتگ های مناسب استفاده کنید.

سلفی های گروهی

selfie

البته این مورد حسابی بحث برانگیز است چرا که بیشتر مردم به شما پیشنهاد می کنند که این کار را نکنید و فقط تا دو نفر را در سلفی های خود جای دهید. اما ما به شما می گوییم که ریسک کنید و یک سلفی گروهی بگیرید.

البته ما منظورمان این نیست که مانند افراد مشهور عکس بگیرید که همه چیز در عکس هایشان عالی است. در عوض دفعه بعدی که با دوستانتان عکس سلفی گرفتید همه با هم این کار را بکنید. این کار مزایای زیادی دارد. اول این که هرکدام یک عکس خوب از یک خاطره خوب دارید. دوم این که روشی بسیار بامزه برای شوخی کردن با فرهنگ سلفی گرفتن است.

خود را بپوشانید

selfie

با نشان دادن تنها بخشی از صورت خود کمی عکس هایتان را رمزآلود کنید. صورت خود را با یک پتو ( یا گربه!) بپوشانید، یا دوربین خود را طوری تنظیم کنید که فقط نصف صورتتان دیده شود. این کار عکس شما را هنری تر می کند.

از سایه خود عکس بگیرید

selfie

وقتی که از سایه خود عکس می گیرید دو نکته را در نظر داشته باشید. اول این که خورشید حتماٌ باید پشت سر شما باشد تا سایه شما واضح تر دیده شود. دوم این که سطحی را بیابید که سایه شما را برجسته تر نشان دهد. برای مثال ساحل و امواج دریا می تواند پیش زمینه بسیار زیبایی برای سلفی های سایه شما شود.

بازتاب بیشتر ( یا کمتر؟)

selfie

این نیز یکی دیگر از توصیه هایی است که می تواند بحث برانگیز باشد. اگر نمی خواهید زیاد ریسک کنید خیلی از بازتاب در عکسهای خود استفاده نکنید. اما اگر دوست دارید کار جدیدی بکنید، بازتاب می تواند عکس های شما را بسیار جالب و جذاب کند.

اگر می خواهید این روش را امتحان کنید می توانید از عینک آفتابی، در شیشه ای فروشگاه ها یا آینه ماشین استفاده کنید.

چیزهایی که باید به خاطر بسپارید

حال که یاد گرفتید چه کار کنید تا سلفی های شما پربازدید شود باید چند نکته را در نظر بگیرید. اول این که به سلفی گرفتن معتاد نشوید، در جاهای خطرناک و یا ممنوع این کار را نکنید، در مکان های مقدس سلفی های مسخره نگیرید، حتی اگر آن مکان از نظر دین و یا فرهنگ شما مقدس نیست و مهم تر از همه مواظب باشید سلفی های شما باعث آزار دیگران نشود. 

با کانال تلگرام فیسیت همراه باشید

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر