همکاری شرکت Asustek با شرکتهای Foxconn و ZenFone

همکاری شرکت Asustek  با شرکتهای Foxconn و  ZenFone

همکاری شرکت Asustek با شرکتهای Foxconn و ZenFone

یکی از این دو شرکت، کمپانی فاکس‌کان است که نام تجاری شرکت هون‌های پریسیژن اینداستری می‌باشد، در واقع شرکت تابعه آن است،شرکتی تایوانی و بزرگترین تولید کنندهی قطعات رایانه‌ای و الکترونیکی جهان است که واحد بزرگی در کشور چین دارد و بزرگترین صادر کننده ‌ی این کشور محسوب می‌شود.این همکاری جدید به هدف عرضه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند زن‌فون در بازارهای هند و برزیل می‌باشد. کمپاین دوم، کمپاین آریما می‌باشد که این همکاری جدید هم به هدف عرضه‌ی تلفن‌های همراه هوشمند زن‌فون در بازار اندونزی می‌باشد.
زن‌فون تلفن‌های همراه هوشمند جدید شرکت ایسوس‌تک می‌باشد که با قیمت بسیار پایین عرضه شده‌اند که این قیمت برای ویژگی‌های آن و سخت‌افزار قدرتمند آن مناسب است. ایسوس ابتدا از زن فون با پردازنده اینتل پرده برداشته بود اما حال این شرکت برای تنوع در اینتل فن و بسته به پردازنده‌های تولید کننده معروف دو نسخه دیگر از اینتل  فن را با جایگزینی چیپ‌های اینتل با چیپ‌های کوالام و مدیا تک معرفی کرده است. از جمله ویژگی‌های این تلفن همراه می‌توان به صفحه‌ نمایش لمسی خازنی، قابلیت نصب کارت حافظه و سیستم‌عامل اندروید با پشتیبانی از جاوا اشاره کرد. به علاوه این دستگاه از نظر رابط کاربری فوق‌العاده است.از شخصی‌سازی غنی با تم‌های قابل دانلود گرفته تا توابع متنوع که به سادگی راه را برای جذب اکثریت کاربران فراهم کرده است.
کمپانی ایسوس‌تک در سال گذشته تقریباً نه میلیون تلفن همراه هوشمند زن‌فون به بازار عرضه کرد و در سال جاری تقریباً بیست میلیون تلفن همراه هوشمند را به بازار عرضه کرد و قصد دارد در سال آینده این رقم را به چهل میلیون برساند، یعنی تقریباً دو برابر و به این ترتیب جز ده تولیدکننده‌ی برتر تلفن همراه هوشمند در سطح جهان شود.
به گفته‌ی منابعی، این کمپانی در سال جاری یک میلیون تلفن همراه هوشمند زن‌فون را به بازار برزیل عرضه کرده است و قصد افزایش این رقم به سه میلیون تلفن همراه هوشمند در سال آینده را دارد.
باید اشاره کرد که تلفن‌های همراه هوشمند زن‌فون برای بازار هند، در حال حاضر، در هند و چین ساخته می‌شود.
کمپانیایسوس‌تک به کمک شرکت فاکس‌کان، تلفن‌های همراه هوشمند زن‌فون را با پردازنده‌های شرکت مدیاتک، برای عرضه در هند تولید می‌کند. این شرکت در سال جاری سه میلیون تلفن همراه زن‌فون را به بازار هند عرضه کرد و قصد دارد در سال آینده این رقم را به چهار میلیون تلفن همراه برساند.
و اما در مورد بازار اندونزی باید گفت که این شرکت در سال جاری حدود چهار میلیون تلفن همراه هوشمند را به بازار عرضه کرده است که بیشتر این تعداد قرار است توسط کمپانی‌های سازنده‌ی تجهیزات اصلی و محلی ساخته شده است.
همزمان با راه‌اندازی کمپانی در اندونزی، شرکت ایسوس‌تک از کمپانی آریما می‌خواهد تا بیشترین تعداد تلفن‌های هوشمند زن‌فون را برای بازار اندونزی در سال آینده، تولید کند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر