ساخت باتری 8500 میلی آمپری برای گوشی ال جی G4

ساخت باتری 8500 میلی آمپری برای گوشی ال جی G4

از آنجایی که کارخانه های تولید کننده تلفن همراه، به آرامی، از باتری های قابل جابجایی، دور می شوند، تعدادی از تلفن ها، خود را با تکنولوژی شارژ سریع، به دلیل ناتوان بودن در تعویض سریع باتری، تطبیق داده اند. البته، برای برخی از کاربران، چندان هم ارزشمند نیست و به همین دلیل است که دستگاه هایی مانند LG G4، گزینه مناسبی برای این دسته از کاربران هستند.


اگر سایز و وزن باتری برای شما اهمیتی نداشته باشد و میزان شارژ و عمر باتری مهم باشد، پس باتری 8500 میلی آمپری زیرولمون (ZeroLemon) به نظر، بسیار مناسب خواهد بود. باتری 3000 میلی آمپری همراه با گوشی G4، بسیار کوچک است اما باتری 8500 میلی آمپری به راحتی می تواند سه روز شارژ را برای شما نگه دارد.
استفاده از چنین باتری هایی زیبایی های G4 را از بین می برد ولی شاید برای افراد اهمیتی نداشته باشد. برای برخی ایده داشتن گوشی با احتیاج کم به شارژ اهمیت دارد. عده ای ترجیح می دهند با باتری ثابت موجود در گوشی کار کنند ولی همین افراد نیز هنگامی که در مسافرت هستند یا در مکانی هستند که دسترسی محدودتری به پریز برق دارند، از ایده باتری 8500 میلی آمپری استقبال می کنند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مجید کدخدایی

سه‌شنبه, 24 مرداد 1396

درود این باطری رو ازکجا میشه تهیه کرد

پاسخ

ثبت نظر