نظرات در اینستاگرام طبق موضوع طبقه بندی می‌شوند

نظرات در اینستاگرام طبق موضوع طبقه بندی می‌شوند

دیگر شاهد نظرات به هم ریخته و بی سروته در اینستاگرام نخواهیم بود، چرا که این شرکت در نسخه‌ی 24 تصمیم گرفته که این مشکل را حل کند.

نظرات در اینستاگرام مرتب می‌شود.

اینستاگرام بالاخره نظرات را براساس موضوع مرتب می‌کند. با این کار وضعیت آشفته‌ی نظرات اینستاگرام که در آن همه با هم حرف می‌زنند و هیچ کس نمی‌تواند با کسی یک مکالمه کامل داشته باشد حل می‌شود. شرکت مادر اینستاگرام، فیسبوک، سال‌ها پیش پیشنهاد این کار را داده بود اما به دلایلی نامعلوم اینستاگرام تا به حال از انجام این کار خودداری کرده بود. 
بخش نظرات چیز عجیبی است. چه شما روی یک وبسایت باشید، چه شبکه‌های اجتماعی یا اپلیکیشن‌هایی مثل اینستاگرام چیزهای عجیبی می‌بینید. مردم هرچیزی می‌گویند که اکثر آن‌ها چیزهای خوبی نیستند. اما جدا از این که نظرات درمورد چه چیزی هستند به هم ریختگی آن‌ها اوضاع را بدتر هم می‌کند. 

 

بالاخره نظرات موضوع بندی شده

اینستاگرام بالاخره نظرات را براساس موضوع طبقه بندی می‌کند. درنتیجه دیگر خطی از نظرات پشت سرهم و بی سروته که فقط مرجعشان خود پست است نخواهیم دید. درعوض، نظرات به مکالمات جدا جدا تقسیم می‌شوند که زیر هرکدام جواب‌هایشان قرار گرفته اند. 

اینستاگرام


با این کار می‌توان با دیگران در قسمت نظرات، مکالمه برقرار کرد که باید حتما‌ٌ بخشی از اپلیکیشنی مانند اینستاگرام باشد. اینستاگرام نباید برای انجام چنین کار ساده و مهمی تا این حد زمان را هدر می‌داد. 
اینستاگرام اعلام کرد که قصد دارد بخش فید را به مکانی بهتر انتقال دهد تا کاربران بتوانند به راحتی علایق خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با دیگران ارتباط برقرار کنند. 
برای استفاده از این قابلیت تنها کاری که باید کنید این است که گزینه پاسخ یا Reply را زیر نظری که می‌خواهید به آن پاسخ دهید، انتخاب کنید و پاسخ به صورت خودکار در زیر نظر قرار می‌گیرد. 
نظرات طبقه بندی شده در نسخه‌ی 24 اینستاگرام روی اندروید و iOS موجود خواهد بود. 

 

بوت‌ها و پیج‌های فیک بیش از پیش کنترل می‌شوند

شاید این به روز رسانی کوچکی باشد، اما بسیار مهم است. نظرات طبقه بندی شده در کنار تغییرات دیگری که این شرکت داده است به مردم کمک می‌کند تا بیش از پیش از اینستاگرام لذت ببرند. درضمن دیگر بوت‌ها و پیج‌های فیک شما را آزار نخواهند داد. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر