هدفون وایرلس سامسونگ بهتر از اِیرپاد اپل است

هدفون وایرلس سامسونگ بهتر از اِیرپاد اپل است

شرکت سامسونگ به زودی هدفون‌های وایرلس جدید خود، Icon X 2018 را منتشر خواهد کرد.

 

هدفون‌های جدید سامسونگ قابلیت‌های بسیار بهتری نسبت به ایرپاد اپل دارد.

 

سامسونگ با انتشار اولین هدفون کاملاً وایرلس خود در سال 2016 برتری خود را نسبت به اپل نشان داد. هدفون‌های وایرلس Icon X قابلیت نظارت بر ضربان قلب دارند. اما اولین مدل‌های این هدفون یک نقطه ضعف بسیار بزرگ داشتند: طول عمر باتری آن‌‌ها تنها نود دقیقه بود. 
شرکت سامسونگ در مدل جدید این هدفون‌ها مشکل را حل کرده است. حال اگر از طریق گوشی فایل صوتی گوش بدهید باتری Icon X 2018 تا پنج ساعت دوام می‌آورد و درون قاب خودش و یا کابل  USB-C شارژ می‌شود.
هدفون‌های Icon X در حالت standalone تا یک ساعت بیشتر باتری را حفظ می‌کنند. به جای این که آن را با گوشی خود جفت کنید می‌توانید فایل‌های دیجیتالی موزیک را در فضای ذخیره‌سازی درون آن ( 4 گیگابایت در هر گوشی) ذخیره کنید. یک قابلیت دیگر که برای دونده‌ها مناسب است این است که با ضربه زدن روی هدفون قابلیت Running Coach فعال می‌شود که هنگام ورزش مانند یک مربی عمل می‌کند. 
هدفون‌های Icon X جدید دستیار بیکس بای سامسونگ را نیز پشتیبانی می‌کنند. برای دسترسی به دستیار صوتی که روی گوشی گلکسی شما موجود است کافی است گوشی هدفون را فشار دهید. 
البته شما نمی‌توانید از بیکس بای روی آیفون خود استفاده کنید. مانند مدل‌های قبلی، هدفون‌های Icon X 2018 تنها با گوشی‌های سامسونگی که اندروید 4.4 به بالا را اجرا می‌کنند کار می‌کنند. (البته این دستگاه احتمالاً از طریق بلوتوث به هر دستگاهی متصل شود.)

Icon X


 Icon X 2018 در رنگ‌های سیاه، خاکستری و صورتی موجود خواهد بود. 
شرکت سامسونگ هنوز درمورد قیمت و تاریخ انتشار Icon X حرفی نزده است. 
درکنار Icon X سامسونگ یک ساعت و نوار تناسب اندام نیز منتشر خواهد کرد: Gear Sport و Gear Fit 2 Pro.

 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر