طراحی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال لو رفت

طراحی گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال لو رفت

اولین تصاویر و اطلاعات درمورد گوشی‌های جدید گوگل پیکسل2 و گوگل پیکسل ال ایکس منتشر شد.

انتظار می‌رود که گوگل در تاریخ 4 اکتبر در مراسمی از پیکسل2 و پیکسل2 ایکس ال پرده‌برداری کند. البته هنوز شک و شبهه بسیار زیادی در مورد ظاهر این گوشی‌ها وجود دارد. اما اطلاعاتی در مورد قیمت و ظاهر این گوشی‌ها فاش شده است. قیمت گوشی پیکسل2 ایکس ال (سمت چپ) تغییر زیادی خواهد داشت اما قیمت پیکسل2 معمولی همان خواهد بود. 
این اطلاعات از طرف Android Blog DroidLife منتشر شده که به اطلاعات صفحه‌ی گوگل استور دسترسی دارد. البته تنها تصاویری که از این گوشی‌ها منتشر شده است از پشت گوشی‌ها است، اما این اولین اطلاعاتی است که در مورد این گوشی منتشر شده است. 
پیکسل کوچک‌تر تفاوت چندانی با گوشی که در سال 2016 منتشر شد ندارد. قیمت این گوشی از 650 دلار شروع می‌شود اما فضای ذخیره‌سازی آن به جای 32 گیگابایت، 64 گیگابایت خواهد بود. مدل 128 گیگابایتی 100 دلار گران‌تر است. بیشتر این گوشی از آلومینیوم و بالای آن از شیشه ساخته شده و پانل شیشه‌ای آن از مدل 2016 کوچک‌تر است. سنسور اثرانگشت در بخش فلزی قرار دارد و نه قسمت شیشه‌ای. گوگل دوباره از نام‌های عجیب برای رنگ‌ها استفاده کرده‌است: پیکسل2 در رنگ‌های کمی آبی، فقط مشکی و سفید روشن موجود خواهد بود. درضمن گوشی سفید، رنگ‌شده خواهد بود چرا که امکان سفید کردن آلومینیوم وجود ندارد. 

pixle


پیکسل2ایکس ال از پشت مشابه مدل پیکسل2 خواهد بود، اما صفحه نمایش آن بزرگ‌تر است. اما قاب آن آلومینیومی و بالای آن شیشه‌ای است. طبق گفته‌ی DroidLife این گوشی در رنگ‌های سفید و مشکی و فقط مشکی موجود است. دوباره در مورد رنگ سفید احتمالاً از رنگ استفاده شده است که احتمالاً ماندگاری بالایی ندارد. درضمن گوگل پیکسل2ایکس ال یک دکمه پاور نارنجی در کنار خود دارد. هنوز معلوم نیست که گوگل چه برنامه‌ای برای این دکمه دارد. 
فضای ذخیره‌سازی پیکسل2 ایکس ال از 64 گیگابایت شروع می‌شود اما قیمت این گوشی 850 دلار خواهد بود. قیمت این گوشی 80 دلار بیشتر از مدل قبلی پیکسل ایکس ال است. البته فضای ذخیره‌سازی آن دوبرابر مدل قبلی است. نسخه‌ی 128 گیگابایتی 100 دلار بیشتر قیمت دارد. قیمت اپل آیفون8 پلاس تنها 800 دلار است اما هنوز دیر نشده و گوگل می‌تواند در قیمت‌ها تجدید نظر کند. 

 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر