مایکروسافت: ویندوز10 بهتر از قبل می‌شود

مایکروسافت: ویندوز10 بهتر از قبل می‌شود

مایکروسافت اعلام کرده که با انتشار آپدیت کریتور فال ویندوز10 به طور چشمگیری ارتقا خواهد یافت.

با نزدیک شدن به آپدیت کریتور فال، مایکروسافت همه‌ی تلاشش را برای بهینه‌سازی ویندوز10 کرده است. این شرکت اعلام کرده که این به‌روزرسانی بهترین نسخه‌ی ویندوز10 خواهد بود. 
تا به حال هر نسخه از ویندوز که منتشر شده دچار مشکلاتی بوده است. بعضی از آن‌ها بیشتر از بقیه مشکل داشته‌اند. اما از آنجایی که قرار است ویندوز10 فعلاً آخرین نسخه‌‌ی ویندوز باقی بماند مایکروسافت همه‌ی تلاشش را می‌کند که آن را کاملاً بدون نقص سازد و به نظر می‌رسد که تا به حال خیلی هم خوب پیش رفته است. 

آپدیت‌های کریتور

طبق گفته‌ی رئیس مدیریت برنامه‌ریزی مایکروسافت، جان کیبل، آپدیت کریتور ویندوز10 واقعاً عالی و بی‌نقص است که آن را مدیون تمرکز روی بازخورد مشتریان نسبت به محصولاتش می‌داند. 
کیبل ادعا کرده که آن‌ها مدام به خاطر عملکرد خوب و قابل اعتماد بودن خود بازخورد مثبت از کاربران دریافت می‌کنند و این‌ها مواردی است که کاربران به دنبال آن‌ها هستند چرا که این موارد روی استفاده‌ی روزانه‌ی آن‌ها از وسایلشان، مانند طول عمر باتری، سرعت بالاتر مرور وب، مشاهده‌ی با‌کیفیت ویدئوها به صورت آنلاین و ثبات دستگاهشان تاثیر دارد. 

fall creator update


مایکروسافت اعلام کرده که طول عمر باتری افزایش خواهد یافت. درضمن هر دو اپلیکیشن مایکروسافت اج و ایمیل نیز باتری کمتری مصرف خواهند کرد. 
با آپدیت کریتور سرعت بالا آمدن کامپیوتر شما تا سیزده درصد افزایش خواهد یافت. نسخه‌ی جدید مایکروسافت اج تا 53 درصد سریع‎تر از نسخه‌ی قبلی این مرورگر عمل خواهد کرد. سرعت منو شروع و جست‌و‌جوی ویندوز نیز بالاتر خواهند آمد. 
این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی ویندوز10 تا هجده درصد ثبات بیشتری دارد. درضمن مشکلات ثبات در سیستم عامل و درایور نیز تا 39 درصد کاهش خواهد داشت. 

آیا شما به ارقام مایکروسافت اعتماد دارید؟

شاید زمان بندی مایکروسافت کمی گیج‌کننده به نظر برسد. اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت همه‌ی تلاشش را می‌کند تا کاربران را قانع کند که همه چیز درحال بهتر شدن است. باور کنید یا نه مایکروسافت همه‌ی تلاشش را می‌کند تا ویندوز10 را ارتقا بخشد. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر