کدام گوشی اندرویدی نوکیا مناسب شماست؟

کدام گوشی اندرویدی نوکیا مناسب شماست؟

نمی‌دانید کدام گوشی نوکیا8، 3، 5 یا 6 را بخرید؟ ما به شما می‌گوییم
نوکیا امسال سری جدید گوشی‌های اندرویدی خود را منتشر کرد. در بین این محصولات جدید نوکیا مدل‌های ساده و ارزان و همچنین مدل‌های گران‌قیمت و پیشرفته وجود دارد.
هرگوشی مناسب طیف متفاوتی از کاربران است و قیمت‌های آن‌ها نیز متفاوت است. اگر شما هم یکی از طرفداران سرسخت نوکیا هستید و یا به دنبال گوشی اندرویدی به جز سامسونگ می‌خواهید این مقاله را بخوانید.

 

نوکیا3: برای وقتی که نمی‌خواهید خیلی پول خرج کنید

نوکیا


قیمت: تقریباً پانصد هزار تومان 
اینجا چیزی که قربانی قیمت شده پردازنده است. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتز نوکیا3 باعث شده که هنگام استفاده گوشی کمی هنگ کند و نتوانید به راحتی با آن بازی کنید. دوربین آن نیز خیلی خوب نیست ولی قیمت آن بسیار پایین است. بدنه‎ی فلزی آن باعث شده که نوکیا3 بسیار خوش‌دست باشد و ظاهری شیک داشته باشد. 
در صورتی این گوشی را بخرید که:  قیمت پایین برایتان مهم‌تر از عملکرد خوب است. 

 

نوکیا5: کمی پول بیشتر، قابلیت‌های خیلی بیشتر 

نوکیا


قیمت: تقریباً هفتصدو‌پنجاه تومان
نوکیا5 کمی از نوکیا3 گران‌تر است اما هنوزهم گوشی ارزان قیمتی محسوب می‌شود. برعکس نوکیا3، پردازنده‌ی چهار‌هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی کیفیت آن را بهتر می‌کند. با نوکیا5 می‌توانید به راحتی بازی‌های ساده مثل کندی کراش را انجام دهید. کیفیت دوربین آن نیز 13 مگاپیکسل است، در نتیجه کیفیت تصاویر برای انتشار آن‌ها روی اینستاگرام به اندازه‌ی کافی خوب است. طول عمر باتری نیز تقریباً برای بیشتر روز کافی است و اگر یک گوشی خوب با قیمت پایین می‌خواهید نوکیا5 گزینه‌ی مناسبی برای شماست. 
این گوشی را در صورتی بخرید که: یک گوشی هوشمند نسبتاً خوب می‌خواهید که نیازهای روزانه‌ی شما را برآورده کند اما جیب شما را خالی نکند. 

 

نوکیا6: برای کسانی که طراحی برایشان همه‎چیز است

نوکیا


قیمت: تقریباً 850 هزار تومان
با گوشه‌های فلزی زاویه‌دار و لبه‌های آن باعث شده که نوکیا6 بهترین طراحی و ظاهر را در بین گوشی‌های معمولی تا نسبتاً مدل بالای اندرویدی داشته باشد.نوکیا6 در بین دیگر مدل‌های اندرویدی بزرگ‌ترین نیز هست. صفحه نمایش نوکیا6 5.5 اینچ و  فول اچ‌دی است. در نتیجه اگر می‌خواهید روی گوشی خود فیلم یا سریال ببینید این گوشی برای شما مناسب است. 
مشکل اینجاست که نوکیا5 به پردازنده‌ی قوی‌تری نسبت به چیزی که این شرکت برای آن ترتیب داده نیاز داشته است. پردازنده‌ی چهارهسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی این گوشی که مشابه نوکیا5 است باعث شده که عملکرد آن خیلی خوب نباشد، هنگ کند و حتی گاهی اوقات شما را مجبور کند که از اپلیکیشن‌ها خارج شوید. 
این گوشی را در صورتی بخرید که: اندازه و طراحی برای شما مهم باشد. اما از آن برای کارهایی بیشتر از پیام رسانی و چک کردن اینستاگرام نمی‌توان استفاده کرد. 

 

نوکیا8: یک گوشی خیلی قوی

نوکیا


قیمت: دو میلیون تومان 
نوکیا8 اولین گوشی پرچم‌دار اندرویدی این شرکت است و بسیار خوب هم است. با وجود پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کوالکوم اسنپ‌دراگون 835 می‌توانید حتی کارهای سخت را نیز به راحتی انجام دهید. صفحه نمایش این گوشی بسیار خوب است و می‌توانید با دوربین دوگانه‌ی پشت و دوربین جلوی نوکیا8 عکس‌های خیلی خوبی بگیرید. 
در حالی که نوکیا8 رقیب سرسختی مانند گلکسی اس8 دارد اما در بین گوشی‌های نوکیا بهترین است. 
این گوشی را در صورتی بخرید که: یک گوشی اندرویدی بسیار قوی می‌خواهید که بتوانید با آن هرکاری که دوست دارید بکنید.

 

نوکیا 3310: بازگشتی به گذشته

نوکیا


قیمت: تقریباً دویست هزار تومان 
نوکیا 3310 وای فای ندارد، واتس‌آپ ندارد، اینستاگرام یا هیچ اپلیکیشن دیگری نیز ندارد. دوربین آن خوب نیست و ضدآب هم نیست. 
نکته همین است. استفاده از آن بسیار ساده است و باتری آن روزها دوام می‌آورد. مدل جدید 3310 یادآور زمانی است که گوشی تنها برای تماس گرفتن استفاده می‌شد. اگر قبلاً گوشی 3310 داشته‌اید از مدل جدید آن نیزخوشتان می‌آید. 
این گوشی را در صورتی بخرید که: همیشه در سفر هستید و طول عمر باتری برایتان مهم‎ترین چیز است. قیمت پایین آن را به گزینه‌ی مناسبی برای گوشی دوم تبدیل می‌کند. 

منبع خبر: cnet

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر