هدفون‌های Pixel Buds گوگل می‌تواند زبان‌های خارجی را ترجمه کند

هدفون‌های Pixel Buds گوگل می‌تواند زبان‌های خارجی را ترجمه کند

گوگل اخیراً هدفون‌های وایرلس خود را معرفی کرده است. هدفون‌های پیکسل بادز در اصل برای گوش دادن به موزیک، پادکست و هر چیزی که می‌توان با گوشی هوشمند به آن گوش داد ساخته شده است، اما این هدفون‌ها قابلیت دسترسی به گوگل اسیستنت و ترجمه‌ی 40 زبان خارجی را دارد. 
گوگل در پیکسل 2 جک هدفون را حذف کرده است  و با این کار باعث شده که این هدفون‌های دویست دلاری بیشتر فروش برود. حال ما می‌دانیم دلیل اصلی این اقدام گوگل چه بوده است. 

نکته مهم گوگل اسیستنت است

هدفون‌های پیکسل بادز هدفون‌های وایرلسی است که آن را دور گردنتان می‌اندازید. این هدفون با بلوتوث به موبایل متصل می‌شود و می‌توانید با یک پد لمسی آن را کنترل کرده و با یک قاب شارژر آن را شارژ کنید. تا به حال که چیز خاصی نداشته است. بزرگ‌ترین قابلیت هدفون‌های پیکسل بادز گوگل اسیستنت و گوگل ترنسلیت است. 
هدفون پیکسل بادز امکان دسترسی سریع به گوگل اسیستنت را فراهم می‌کند. تنها کاری که باید بکنید این است که گوشی سمت راست را لمس کرده و آن را بگیرید. سپس می‌توانید از گوگل اسیستنت بخواهید که موزیک پخش کند، تماس بگیرد و یا مسیر را بیابد. درضمن دیگر لازم نیست که گوشی خود را از کیف و یا جیبتان خارج کنید و آن را در معرض خطر دزدیده شدن قرار دهید. 

امکان ترجمه‌ی هم‌زمان

این هدفون همچنین امکان ترجمه به چهل زبان را برای شما فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بدون زحمت بتوانید به چندین زبان صحبت کنید. آدام چامپی، مدیر تولید هدفون‌های پیکسل بادز می‌گوید: 
مانند این است که مترجم خود را هر کجا که می‌روید داشته باشید. برای مثال شما در ایتالیا هستید و می‌خواهید پاستا سفارش دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که گوشی سمت راست را در دست بگیرید و بگویید " به من کمک کن تا ایتالیایی صحبت کنم." وقتی که شما صحبت می‌کنید، این اسپیکر ترجمه را با صدای بلند به زبان ایتالیایی ترجمه می‌کند. وقتی که پیش‌خدمت با زبان ایتالیایی پاسخ داد، هدفون صحبت‌های او را برایتان ترجمه می‌کند.

سیستم هدفون‌های پیکسل بادز 

پیش از آن که برای قابلیت گوگل ترنسلیت خیلی خوشحال شوید باید بدانید که این قابلیت تنها روی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL موجود است. حداقل هم اکنون به احتمال زیاد این قابلیت در آینده‌ی نه چندان دور روی همه‌ی دستگاه‌ها موجود خواهد بود. 
گوگل اسیستنت را می‌توانید روی هر دستگاه اندرویدی که اسیستنت روی آن نصب شده اجرا کنید. پیکسل بادز با دستگاه‌‌های اپلی که iOS 10.0 یا بالاتر دارند نیز سازگار است. اما با آن تنها می‌توان از طریق بلوتوث موزیک گوش داد. به همین دلیل ما به کاربران اپل پیشنهاد می‌کنیم که از ایرپاد استفاده کنند. 

پیکسل بادز به نظر محصول بسیار خوبی می‌آید

پیکسل بادز با وجود گوگل اسیستنت و گوگل ترنسلیت به نظر محصولی بسیار جدید و منحصر به فرد می‌رسد. البته ما هنوز نمی‌دانیم که قابلیت ترجمه‌ی آن چقدر خوب عمل می‌کند. باید منتظر ماند و دید. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر