Astro Twist لامپ هوشمند را با بلندگوی AirPlay، با هم،در غالب یک محصول عرضه می‌کند.

Astro Twist لامپ هوشمند را با بلندگوی AirPlay، با هم،در غالب یک محصول عرضه می‌کند.

Astro Twist لامپ هوشمند را با بلندگوی AirPlay، با هم،در غالب یک محصول عرضه می‌کند.

اما آنچه این لامپ را از سایر لامپ‌ها متمایز می‌کند این است که مدل‌های قبلی با قابلیت بلوتوث عرضه شده‌اند، اما برای این مدل علاوه بر پشتیبانی از این امکان، قابلیت اتصال وای‌فای هم فراهم شده است. همچنین در این محصول از پروتکل AirPlay نیز پشتیبانی شده است. این پروتکل در واقع امکان پخش فایل صوتی، ویدیو و عکس را بین دستگاه‌ها فراهم می‌کند. این پروتکل در اصل در سیستم‌ها و نرم‌افزارهای اپل پیاده‌سازی شده است.
علاوه بر این، این محصول رنگ را هم در بر می‌گیرد، به این ترتیب که بسته به ساعت روز رنگ تغییر می‌کند. به عنوان مثال این لامپ قادر است در هنگام صبح نور به رنگ آبی پخش کند و در هنگام عصر نور به رنگ زرد. همچنین برای این محصول برنامه‌ی کاربردی مجانی هم در نظر گرفته شده است که کاربران قادر هستند به کمک آن شدت روشنایی را تنظیم کنند، چراغ‌های روشنایی را روشن و خاموش کنند و یا حتی قابلیت روشنایی در شب را فعل سازند.
این لامپ با هر نوع سوکت لامپ روشنایی استاندارد سازگار است و در این مورد نیازی به استفاده از یک هاب هوشمند نیست.
همان طور که گفته شد به کمک برنامه‌ی کاربردی می‌توان میزان روشنایی را کنترل کرد، اما علاوه بر این موضوع به کمک این برنامه می‌توان موسیقی را نیز کنترل کرد و یا اینکه حداقل آن را برای پخش به بلندگوی این محصول فرستاد. همان طور که اشاره شد این محصول از قابلیت اتصال وای‌فای برخوردار است، همین باعث شده است که برای کنترل این لامپ نیازی به رعایت یک محدوده برای فاصله نباشد. در واقع به کمک اتصال وای‌فای می‌توان میزان شدت نور را کنترل کرد. برای کنترل بلندگوهای این محصول هم می‌توان از تلفن همراه هوشمند و یا تبلت استفاده کرد.
بسیاری از محصولات و دستگاه‌هایی که برای خانه‌ی هوشمند عرضه می‌شوند، گران‌قیمت هستند و غالباً برای نصب آن‌ها باید فرآیندی طولانی و دشوار صورت پذیرد.اما در مورد این محصول جدید، اصلاً چنین نیست. در تولید این محصول، هدف سادگی و تطابق‌پذیری با شیوه‌ی زندگی کاربران،مد نظر بوده است. سادگی و در دسترس بودن فاکتورهایی هستند که در مورد طراحی و ساختاین محصول مورد توجه قرار گرفتند؛ فاکتورهایی که پس از این، بیشتر مد نظر تولیدکنندگان قرار خواهند گرفت.
این محصول در اوایل سال آینده به بازار عمومی به قیمت 129 دلار عرضه خواهد شد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر