قرار گرفتن فایلهای ویندوز 10 در سیستم، بدون اجازه کاربر

قرار گرفتن فایلهای ویندوز 10 در سیستم، بدون اجازه کاربر

بعضی از کاربران ویندوز 7 و ویندوز 8، فایل های ویندوز 10 را بدون اجازه، در کامپیوترهای خود دانلود شده می بینند. بر اساس گزارش تعدادی از کاربران، پوشه ~BT Windows، در سیستم کاربران حتی بدون موافقت آنها با ارتقای ویندوزهایشان، دیده شده است.


مایکروسافت نیز این خبر را تایید کرده است. PCgamer گزارش کرده است: "کاربران قادرند تا در صورتی که ویندوز 7 یا 8 را برروی سیستم هایشان دارند، ارتقای ویندوز 10 را انتخاب کنند یا نه، ولی حتی اگر نخواهند که ارتقا دهند، فایل های ویندوز 10 در هر صورتی دانلود می شود. این اتفاق بر روی دستگاه هایی می افتد که اجازه بروزرسانی اتوماتیک را داده اند، که قویا توصیه می شود که آخرین به روزرسانی های امنیتی و سازگاری را برای ویندوز بگیرید."
مایکروسافت نیز پاسخی را ارائه داده است. گفته است: "برای افرادی که دریافت بروزرسانی های اتوماتیک از طریق به روزرسانی ویندوز را انتخاب کرده اند، با دانلود فایلهایی که برای ارتقا احتیاج دارند، کمک می کنیم تا سیستمشان آماده ارتقا به ویندوز 10 شود. زمانی ارتقا آماده شد، کاربر تحریک می شوند تا ویندوز 10 را بر روی دستگاه خود نصب کند."
این کار برای افرادی که اینترنت هایی با سرعت کند دارند یا افرادی که حجم ترافیک محدودی دارند، چندان مناسب نیست زیرا حجم فایل ها بین 3.5 گیگابایت تا 6 گیگابایت می باشد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر