کنترل‌گر پلی استیشن4 جدید سونی مخصوص کودکان

کنترل‌گر پلی استیشن4 جدید سونی مخصوص کودکان

به لطف دستگاه‌های موفقی مثل   SNES Classic Mini دستگاه‌های مینی گیم حسابی پرطرفدار شده‌اند. سونی نیز از قافله عقب نمانده و اخیراً Mini Wired Gamepad مخصوص پلی‌استیشن4 خود را برای کودکان معرفی کرده است.البته برای کودکان و افرادی که دستان کوچکی دارند.
فکر نکنید که این دستگاه نسخه‌ی کوچک کنترل‌گر محبوب DualShock 4 است. Mini Wired  Gamepad مسطح و 40% کوچک‌تر است و در نتیجه بعضی از قابلیت‌های بسیار خوب برادر بزرگ‌تر خود مانند لرزش، سنسور حرکتی، تاچ پد، نوار نوری، اسپیکر و جک هدست را ندارد. 
درضمن این کنترل‌گر سیم نیز دارد که باعث شده که برای بعضی‌ها سوال برانگیز شود. 

قابلیت‌های  Mini Wired Gamepad

پلی استیشن4


Mini Wired Gamepad قابلیت‌های مهم و اساسی سونی از جمله آنالوگ استیک راست و چپ، دکمه‌های کناری، پد جهت‌یاب و چهار دکمه‌ی قدام معروف پلی استیشن را دارد. اگر فرزند شما بخواهد فقط با پلی استیشن4 خود بازی کنید این کنترل‌گر کارش را راه می‌اندازد.
یک دکمه کوچک جای تاچ‌پد را گرفته که برای استفاده از چندین منو در بازی کاربرد دارد. سونی همچنین گفته که می‌توانید با استفاده از آنالوگ استیک‌ها بعضی از حرکات لمسی را تقلید کنید. 
قیمت این کنترل‌گر 30 دلار است که نسبت به قابلیت‌هایش کاملاً مناسب است. اگر قصد خرید یک کنترل‌گر کوچک را دارید Mini Wired Gamepad برای شما مناسب است. اما اگر قصد دارید یک کنترل‌گر کامل با همه‌ی قابلیت‌ها را داشته باشید بهتر است که یک DualShock 4 خریداری کنید.
سونی اعلام کرده که کریسمس امسال این دستگاه در ایالات متحده و کانادا موجود خواهد بود، اما صحبتی درمورد انتشار آن در سطح جهانی نکرده است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر