یک باگ در آپدیت Fall Creators ویندوز10 مانع از نصب آن می‌شود

یک باگ در آپدیت Fall Creators ویندوز10 مانع از نصب آن می‌شود

دقیقا 17 اکتبر بود که مایکروسافت برای آپدیت پاییزه ویندوز 10 را ارائه کرد. این آپدیت با قابلیت های جدیدی همچون امکان شخصی سازی TaskBar، امکانات فوق العاده برای کورتانا، امکان مدیریت CPU و GPU و... عرضه شد که می توانید مهمترین این قابلیت ها را از این لینک بخوانید.

آپدیت Fall Creators ویندوز10 به یک مشکل بزرگ برخورده که باعث می‌شود دستگاه‌هایی که فضای ذخیره‌سازی و مادربورد خاصی دارند دچار مشکل شده و نتوانند آن را نصب کنند. کسانی که مادربورد دستگاه آن‌ها دارای تراشه‌ی X299 اینتل است و درایو SSD NVMe دارند هنگام به‌روزرسانی با مشکل رو‌به‌رو شده‌اند. 
بهار امسال نیز بسیاری با مشکلی مشابه مواجه شده و این اتفاق بار دیگر با Fall Creators افتاده است. مشکل به این صورت است که وقتی کامپیوتر هنگام نصب به‌روزرسانی‌ها ریبوت می‌شود یک پیام خطا ظاهر شده و نصب با شکست مواجه می‌شود. 
وب‌سایتCNET گفته که کسانی که مادربورد Asus، MSI و Gigabyte دارند دچار این مشکل شده‌اند. 
البته هنوز آمار دقیقی از تعداد افرادی که دچار چنین مشکلی شده‌اند در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد که کاربران بسیار زیادی در تالارهای گفت‌وگوی مایکروسافت و دیگر وب‌سایت‌های پشتیبانی درمورد چنین مشکلی صحبت کرده‌اند.
خبر خوب اینجاست که مایکروسافت گفته از این مشکل مطلع است و در حال تلاش برای حل آن است. 

از اول شروع کنید

شما می‌توانید به جای نصب آپدیت Fall Creator از اول ویندوز10 را نصب کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. 
اما روش بهتر این است که مدتی صبر کنید تا یک به‌روزرسانی سالم بدون نقص را دریافت کنید. 
درحالی که آپدیت Fall Creators برای کاربران منتشر شده است مایکروسافت یک نسخه‌ی پیش‌نمایش Redstone 4 برای کاربران Windows Insiders منتشر کرده است که بیشتر مبنی بر رفع بعضی از باگ‌ها و مشکلات و دسترسی ساده به بعضی تنظیمات است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر