گوشی گیمینگ ریزر فون با نمایشگر 5.7 اینچی 120 هرتزی و 8 گیگابایت رم معرفی شد

گوشی گیمینگ ریزر فون با نمایشگر 5.7 اینچی 120 هرتزی و 8 گیگابایت رم معرفی شد

کمپانی ریزر که به دلیل عرضه لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی دستگاه‌های گیمینگ شهره خاص و عام است، به تازگی از گوشی هوشمندی با نام ریزر فون رونمایی کرد که این محصول نیز حوزه گیمینگ را هدف گرفته است.

کمپانی ریزر که به دلیل عرضه لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی دستگاه‌های گیمینگ شهره خاص و عام است، به تازگی از گوشی هوشمندی با نام ریزر فون رونمایی کرد که این محصول نیز حوزه گیمینگ را هدف گرفته است. Razer Phone شباهت غیرقابل انکاری نسبت به گوشی‌های سری اکسپریا زد و ایکس سونی داشته و گویی شرکت سازنده آن را با همکاری سونی طراحی کرده است. این محصول از بدنه‌ی فلزی برخوردار است که به رنگ مشکی مات درآمده است. طراحی قاب جلویی گوشی فوق‌العاده مینیمالیستی است، اما در قسمت پشتی ما المان‌های جذابی را می‌بینیم. یک ماژول دوربین دوگانه همراه با لنز دوم با قابلیت زوم و لوگو ریزر بر روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده‌اند.

ریزر فون

کمپانی سازنده، ریزر فون را برای گیمرها ساخته است. درواقع، سرعت پردازش و قدرت نمایشگر این اسمارت فون پرچم‌دار را در کمتر محصول مشابهی خواهید یافت. کمپانی ریزر، صفحه نمایش اولین گوشی خود را با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز طراحی کرده است. این میزان رفرش‌ریت، دو برابر سایر گوشی‌های هوشمند بوده و برای اولین بار است که در یک اسمارت فون با عرضه جهانی به کار می‌رود. البته پیش از این، گوشی Aqauos R شارپ نیز به این نوع نمایشگر مجهز شده که تنها در بازار ژاپن به فروش می‌رسد. ریزر در اسمارت فون جدید خود از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD و نسبت 16 به 9 استفاده کرده تا مشکلی برای از دست دادن پیکسل‌ها در این نرخ تازه‌سازی نداشته باشید. این ویژگی که شبیه به فناوری‌های G-Sync و FreeSync در مانیتورهای گیمینگ است با همکاری کوالکام توسعه داده شده و UltraMotion نام گرفته است. ریزر ادعا می‌کند اولتراموشن تأثیری هم در دوام شارژ باتری نخواهد داشت.

دوربین دوگانه Razer Phone شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.75 و یک دوربین 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز f/2.6 است که شما را قادر به زوم دو برابر اپتیکال و یا ثبت تصاویر پرتره می‌کند. دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی با F/2.0 در نظر گرفته شده و حسگر اثر انگشت مانند گوشی‌های سونی با دکمه پاور در سمت راست گوشی ادغام شده است.

گوشی بازی ریزر فون

گوشی گیمینگ ریزر به دو اسپیکر باکیفیت در قاب جلو مجهز بوده که هرکدام تقویت‌کننده مختص به خود را دارند و دارای گواهی THX در بخش کیفیت هستند. همچنین این بلندگوها از فناوری جدید دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. Razer Phone همچون دیگر پرچم‌داران اندروید 2017، دارای تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835 بوده که با لیتوگرافی 10 نانومتری توسعه یافته؛ البته شرکت سازنده از یک ماژول 8 گیگابایتی حافظه رم در این محصول استفاده کرده که ظرفیت آن 2 برابر بیشتر از مدل به کار رفته در گلکسی اس 8 است. حافظه داخلی ریزر فون 64 گیگابایت بوده که به نظر می‌رسد کمتر از حد انتظار است. با این حال، پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا حدودی خیال کاربران را از بابت فضای ذخیره‌سازی راحت می‌کند.

گوشی گیمینگ ریزر فون

از دیگر ویژگی‌های این گوشی فوق‌العاده قدرتمند و باکیفیت که قرار است با قیمت پایه 699 دلاری از ماه آینده به صورت آنلاین قابل خرید باشد، می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز به فناوری شارژ سریع نسل چهارم کوالکام و بهره‌مندی از اندروید 8 اویرو اشاره کرد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر