Nvidia کارت گرافیکی جدید Titan X Collector’s Edition خود را معرفی کرد

Nvidia کارت گرافیکی جدید Titan X Collector’s Edition خود را معرفی کرد

شرکت Nvidia جدیداً با کارت گرافیکی‌های جدیدش همه را شگفت زده کرده است. این شرکت امروز یک تیزر جدید برای مدل جدید خود، Titan X Collector’s Edition منتشر کرده است. 
در این ویدئوکه تنها 13 ثانیه است هیچ توضیحی درمورد مشخصات داده نمی‌شود اما طراحی آن کاملاً جدید، باریک‌تر و صنعتی‌تر است. 
در طراحی این کارت گرافیکی از لامپ سبز استفاده شده که محفظه‌ی تبخیر و صفحه مسطح گرما‌بر آن که در زیر یک دریچه‌ی آکریلیک قرار دارد را روشن می‌کند.  

nvidia


جالب اینجاست که رنگ چراغ را می‌توانید خودتان تنظیم کنید. در این ویدئو یک کارت گرافیکی قرمز نیز درکنار Titan X Collector’s Edition نشان داده می‌شود.
درضمن به نظر می‌رسد که  المنت آکریلیک فن این GPU از قاب بیرون می‌زند. 
این احتمال وجود دارد که Nvidia کارت گرافیکی Titan X Collector’s Edition را در مراسم CES 2018 معرفی کند. درضمن Titan X Collector's Edition احتمالاً همان قطعه‌ای باشد که در نسل بعدی معماری  Volta استفاده خواهد شد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر