اپل تاریخ انتشار iMac Pro را اعلام کرد

اپل تاریخ انتشار iMac Pro را اعلام کرد

اپل با قطعیت اعلام کرد که iMac Pro در تاریخ 23 آذر ماه در ایالات متحده منتشر خواهد شد اما هنوز تاریخ انتشار در انگلستان و استرالیا و سایر کشورها اعلام نشده است. 
قیمت iMac Pro از 16 میلیون تومان شروع خواهد شد. 
اگر قصد دارید کامپیوتر خود را با یک iMac Pro عوض کنید به زودی می‌توانید این کار را انجام دهید. البته این احتمال وجود دارد که انتشار آن به سایر کشورهای دنیا اندکی طول بکشد. 
بنا به گزارش Apple Insider، کارمندان شرکت اپل با مشتریان پروپا قرص و قدیمی این شرکت تماس گرفته و درمورد پیکربندی این دستگاه‌ها (مانند RAM، GPU و لوازم جانبی) با آن‌ها مشورت کرده‌اند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برای بودجه بندی و قیمت گذاری بهتر محصولات خود تصمیم گیری کنند و بفهمند که مشتریانشان چه چیزهایی را بیشتر می‌پسندند. 
اپل که مدت‌ها بود قول انتشارiMac Pro  را به طرفدارانش داده بود در مراسم WWDC برای اولین بار از آن رونمایی کرد. 
کامپیوتر iMac Pro با صفحه نمایش K5، پردازنده‌ی Xeon هجده هسته‌ای، 4 ترابایت فضای ذخیره سازی روی درایو حالت جامد (SSD) و تراشه‌ی گرافیکی Vega 56 یا 64 کامپیوتری بسیار مدل بالاست که البته بسیار گران قیمت هم هست. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر