با بهترین لپ‌ تاپ‌ های مناسب فضای کسب و کار عرضه شده در سال 2017 آشنا شوید

با بهترین لپ‌ تاپ‌ های مناسب فضای کسب و کار عرضه شده در سال 2017 آشنا شوید

در سال جاری میلادی که روزهای واپسین آن را در حال سپری کردن هستیم، لپ‌ تاپ‌ های متنوعی روانه بازار شدند که انتخاب را برای خریداران اهالی کسب‌وکار قدری دشوار کرده است. امروز در فیسیت قصد داریم که بهترین لپ‌ تاپ‌ های سال 2017 را به شما معرفی کنیم.

در سال جاری میلادی که روزهای واپسین آن را در حال سپری کردن هستیم، لپ‌‌تاپ‌های متنوعی روانه بازار شدند که انتخاب را برای خریداران اهالی کسب‌وکار قدری دشوار کرده است. امروز در فیسیت قصد داریم که بهترین لپ‌‌تاپ‌های سال 2017 را به شما معرفی کنیم.

معمولاً هر لپ‌ تاپ خوبی که از سوی تولیدکنندگان مختلف عرضه می‌شود دارای دو نارضایتی آزار‌دهنده برای کاربران است که شامل نقص طراحی و قیمت بیش از حد بالا است. این رویه در مدل‌های بالا رده 2017 نیز مشاهده می‌شود. ما در ادامه به مرور بهترین لپ‌‌تاپ‌های مناسب با فضای کسب‌وکار خواهیم پرداخت. این نکته را در نظر داشته باشید که اولویت ترتیب قرارگیری محصولات بر اساس کارایی، قدرت سخت‌افزاری، نوآوری و زیبایی تنظیم شده است. علاوه بر این سعی شده مدل‌هایی انتخاب شود که در وهله اول یک لپ‌ تاپ هستند و این یعنی آنکه بسیاری از تبلت‌ها هم می‌توانند عضوی از این لیست باشند، بااین‌حال هدف ما مشخص کردن بهترین لپ‌‌تاپ‌ها هست.

دل XPS 15

دل XPS 15

این اولترابوک فوق العاده برای بسیاری از کاربردها در میان برترین‌ها قرار می‌گیرد اما مشخصات آن برای ویرایش عکس و ویدئو باعث شده تا به عقیده‌ بسیاری از رسانه‌های معتبر، به‌عنوان برترین مدل معرفی شود. شرکت آمریکایی دل هرسال نسل جدید سری XPS را سبک‌تر، باریک‌تر و در عین حال قدرتمندتر ساخته است. مدل پایه‌ این لپ‌ تاپ به هفتمین نسل از پردازنده‌های Core i3 اینتل و 8 گیگابایت رم مجهز است که قیمت آن در بازار جهانی 1000 دلار است. برترین کانفیگ این لپ‌ تاپ به پردازنده‌ Core i7، رم 16 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه‌ SSD PCIe، گرافیک 1050M انویدیا و صفحه‌نمایش لمسی UHD مجهز است. قیمت این کانفیگ حدودا 2100 دلار است. از دیگر مشخصات این اولترابوک جذاب می‌توان به برخورداری از پورت‌های متنوع HDMI، USB 3، Thunderbolt و درگاه کارت خوان حافظه اشاره کرد. این اولترابوک با وزن تقریبی 1.8 کیلوگرم، یکی از سبک‌ترین اولترابوک ها در رده‌ خود است.


مایکروسافت سرفیس بوک 2

مایکروسافت سرفیس بوک 2

سرفیس بوک 2 یک لپ‌ تاپ هیبریدی‌ با صفحه‌نمایش لمسی است که صفحه‌نمایش آن کاملا از بدنه و کیبورد جدا شده و می‌توان آن را به صورت لپ‌ تاپ یا تبلت استفاده کرد. البته مایکروسافت این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده است که حالت لپ‌ تاپ آن کاربرد بیشتری داشته باشد. بدنه Surface Book 2 طراحی ساده و یک‌دستی دارد و در تمامی قسمت‌های آن از فلز منیزیوم نقره‌ای رنگ مات استفاده شده است. نسخه‌ی 15 اینچی سرفیس بوک 2 مایکروسافت از رزولوشن 3240 در 2160 پیکسل بهره می‌برد که تراکم 267 پیکسل‌ بر اینچ را ارائه می‌دهد؛ به ادعای مایکروسافت قدرت پردازش گرافیکی سرفیس بوک 2 در مقایسه با سرفیس بوک پنج برابر بیشتر شده که تفاوت چشمگیری است. به‌عنوان نمونه با استفاده از آن می‌توان جدیدترین بازی‌ها همچون Forza Motorsport 7 را بر روی بالاترین کیفیت ممکن و با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کرد.


مک‌بوک پرو 2017

مک‌بوک پرو 2017

زیبا و بی‌نقص، اولین صفاتی هستند که در نخستین مواجهه با مک‌بوک‌ اپل جدید به ذهن خطور می‌کند. ساکنین کوپرتینو با نسل چهارم مک‌بوک‌ پرو بار دیگر حد آرمانی دقت در مهندسی را به رخ رقبای خود کشیدند. تنها یک بار لمس لبه‌های این لپ‌ تاپ کافی است تا تطابق میلی‌متری نیمه‌ی پایین و بالای آن به وجدتان آورد؛ با وجود آنکه این دو نیمه، قطعاتی مجزا هستند؛ اما هنگامی که مک‌بوک پرو در حالت بسته قرار دارد، همانند قطعه‌ای یکپارچه از آلومینیوم به نظر می‌رسد. زیبایی در کنار وزن و ضخامت بسیار کم، مک‌بوک پرو را به یکی از ایده آل ترین گزینه‌های خرید ویرایش گران ویدئو تبدیل کرده است. لپ‌ تاپ اپل دارای نوار لمسی موسوم به تاچ بار در قسمت بالایی کیبورد است.

این نوار گرافیکی لمسی به صورت خودکار و بر اساس فعالیتی که شما انجام می‌دهید، ابزارهای مرتبط را نمایش می‌دهد که از قبل با آن‌ها آشنایی دارید ازجمله کنترل‌های سیستم مثل ولوم صدا و میزان روشنایی، روش‌های راحت‌تری برای تنظیم یا جستجو در مطالب، ویژگی‌های تایپ هوشمند مانند ایموجی و پیش‌بینی خودکار متن و بسیاری موارد دیگر. مک‌بوک پرو 15 اینچی در کانفیگ‌های مختلفی به بازار عرضه شده که قدرتمندترین آن‌ها دارای کارت گرافیک GT 650M انویدیا جیفورس، 16 گیگابایت حافظه رم و تراشه i7 نسل هفتمی اینتل است.


اچ پی Spectre x360

اچ پی Spectre x360

این لپ‌ تاپ تبدیل‌پذیر در مقایسه با رقبای گران قیمت‌تر خود پردازنده‌ ضعیف‌تری دارد اما به‌طور کلی بازدهی آن به قدری است که از پس وظایف مختلف ازجمله انجام کارهای اداری برمی‌آید. نقطه تمایز این مدل، طراحی 360 درجه‌ آن است که آن را به یک مدل هیبریدی بدل کرده است. کانفیگ پیشنهادی این لپ‌ تاپ دارای پردازنده‌ کم مصرف Core i7 7500U، حافظه‌ رم 16 گیگابایتی، حافظه‌ اس اس دی 512 گیگابایتی، پردازنده‌ گرافیکی GTX 940MX و نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 4K با پنل لمسی IPS است. اچ پی این لپ‌ تاپ را با قلمی به نام Active Pen همراه کرده که از Windows Ink نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با استفاده از آن در حالت تبلت، تغییرات دلخواه را بر روی تصویر مورد نظر خود به وجود بیاورید. همین باعث شده تا این اولترابوک تبدیل شدنی انتخابی مناسب برای گرافیست‌ها، هنرمندان و طراحان حرفه‌ای باشد. از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به ترک پد و کیبورد بسیار باکیفیت آن اشاره داشت که لذت استفاده از دستگاه را دو چندان می‌کند.


سامسونگ ATIV Book 9 Pro

سامسونگ ATIV Book 9 Pro

لپ‌ تاپ ATIV Book 9 Pro آخرین نسل از لپ‌تاپ‌های بالا رده ATIV Book است که از صفحه‌نمایش لمسی 6/ 15 اینچ با وضوح 3840×2160 پیکسل استفاده می‌کند. شرکت سامسونگ در این صفحه‌نمایش از فناوری ارتقای کیفیت صفحه‌نمایش موسوم به real time HDR enhancements بهره برده است که باعث افزایش کیفیت روشنایی و کنتراست این صفحه‌نمایش خواهد شد؛ بنابراین صفحه‌نمایش استفاده شده در این لپ‌ تاپ ازنظر بسیاری از افراد بهترین صفحه‌نمایش به‌کار رفته در لپ‌تاپ‌های سامسونگ است.

این لپ‌ تاپ از نسل ششم پردازنده‌های Core i7 اینتل با فرکانس 6/ 2 گیگاهرتز استفاده کرده است. دیگر ویژگی‌های این محصول شامل 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 950M شرکت انویدیا به همراه 4 بلندگو و خروجی HDMI که از وضوح 4K بهره می‌برد، است. مهم‌ترین نکته منفی این لپ‌ تاپ 2 کیلوگرمی مدت زمان شارژ دهی بسیار کم باتری آن خواهد بود، چراکه شرکت سامسونگ مدت زمان شارژ دهی آن را تنها 5/ 6 ساعت عنوان کرده است که البته می‌تواند به وضوح بسیار بالای صفحه‌نمایش آن نیز مرتبط باشد.


ایسوس ZENBOOK PRO

ایسوس ZENBOOK PRO

صفحه‌نمایش LED 15.6 اینچی و باکیفیت FULL HD از ویژگی‌های لپ‌ تاپ ZENBOOK PRO UX550VD BO89T است. این نمایشگر رزولوشن تصویر 1920x1080 پیکسل دارد و ترکیب آن با کارت گرافیک GTX1050 به شما تجربه لذت‌بخشی در حوزه بصری می‌دهد. در لپ‌ تاپ ZENBOOK PRO UX550VD BO89T، از یک رم 16 گیگابایتی استفاده‌شده است که با وجود آن عملیات‌های لپ‌ تاپ با سرعت زیادی انجام می‌شود. این مقدار رم برای انجام کارهای روزمره خانگی و اداری بیش از حد انتظار است و حتی در کار با نرم‌افزارهای مهندسی و بازی‌ها تا حد زیادی کارگشا خواهد بود و دستورات شما را سریع و روان اجرا خواهد کرد. از نکات دیگر این رم‌، استاندارد ساخت آن‌ است. این رم‌ از استاندارد DDR4 پیروی می‌کند که نسبت به رم‌های DDR3 سرعت بیشتری دارد و انرژی کمتری مصرف می‌کند و باوجود آن‌، لپ‌ت اپ شما هم مدت‌زمان بیشتری انرژی خواهد داشت و هم کار شما سریع‌تر به پایان می‌رسد. کارت گرافیک ارائه شده بر روی لپ‌ تاپ ZENBOOK PRO UX550VD BO89T، مدل GTX1050 از آخرین نسل کارت‌های گرافیک شرکت nVIDIA است. این کارت گرافیک دارای Cuda Cores 640، Base Clock 1354MHz و 4 گیگابایت حافظه گرافیکی از نوع GDDR5 با سرعت 7Gbps است.

خرید لپ‌تاپ ایسوس ZENBOOK PRO از فروشگاه شهر فافا


لنوو یوگا 920

لنوو یوگا 920

لنوو یوگا 920 یک لپ‌ تاپ تمام فلزی 13.9 اینچی است که مطابق تمامی دیوایس‌های خانواده یوگا توانایی تبدیل به یک لپ‌ تاپ کلاسیک، استفاده به‌عنوان یک تبلت و یا قرار گرفتن نمایشگر در حالت ایستاده را دارد. این امکانات توسط یک لولای انعطاف پذیر به دست آمده است. نمایشگر لمسی این مدل حاوی وضوح 4K است و حاشیه‌های کناری آن بسیار باریک هستند، اما حاشیه‌های قسمت زیری دستگاه همچنان ماندگار است. لنوو از هشتمین نسل پردازنده‌های اینتل Core i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی SSD یک ترابایتی در لپ‌ تاپ لنوو یوگا 920 استفاده کرده است. همچنین دو درگاه تاندربولت 3 نیز در کناره دستگاه تعبیه شده است. یک اسکنر اثر انگشت برای تشخیص هویت توسط Windows Hello نیز بر روی کیبورد جداشدنی قرار گرفته است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر