با استفاده از گزینه‌ی Snooze در فیسبوک می‌توانید پست‌های آزاردهنده را نادیده بگیرید

با استفاده از گزینه‌ی Snooze در فیسبوک می‌توانید پست‌های آزاردهنده را نادیده بگیرید

فیسبوک یک گزینه به نام Snooze را به تایم‌لاین خود اضافه کرده است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید بدون این که دوستانتان را حذف یا آنفرند کنید آن‌ها را به صورت موقتی آنفالوو کنید. پس از سی روز به صورت خودکار شما دوباره قادر به دیدن پست‌های آن‌ها خواهید بود. این قابلیت به خصوص برای زمانی ساخته شده که افرادی در فیسبوک اعصاب شما را به هم می‌ریزند. 
فیسبوک برای برقراری ارتباط با دوستان ساخته شده است، به خصوص دوستانی که خیلی خوب آن‌ها را نمی‌شناسید. شاید با آن‌ها در یک مهمانی آشنا شده‌اید و یا همکارتان هستند. اگر به هر دلیلی از دیدن پست‌های آن‌ها خوشتان نمی‌آید و نمی‌توانید آن‌ها را آنفرند کنید می‌توانید از قابلیت Snooze استفاده کنید. 

آنفرند، آنفالوو و یا Snooze... شما انتخاب کنید 

دکمه‌ی Snooze یک گزینه‌ی جدید برای مدیریت دوستانتان در فیسبوک است. آنفرند تا حدی اعلام جنگ محسوب می‌شود، آنفالوو به این معنی است که دیگر پست‌های آن‌ها را نخواهید دید و Snooze حذف موقتی فرد به خاطر عصبانیت، ناراحتی و یا چیزهای دیگر است. 
Snooze فرد مورد نظر را به مدت سی روز آنفالوو می‌کند. فرد Snooze شده هیچ گاه متوجه این موضوع نخواهد شد و شما هرگاه که بخواهید می‌توانید نظر خود را عوض کرده و فرد را دوباره فالوو کنید. اما اگر قصد دارید دوره‌ی سی روزه طی شود فیسبوک پیش از آن که فرد را دوباره فالوو کند به شما خبر می‌دهد. 
این قابلیت برای موارد زیادی کاربرد دارد. برای مثال شاید شما با کسی قهر هستید اما می‌دانید که این وضعیت دائمی نیست، یا نزدیک به انتخابات است و پست‌های بعضی از افراد دوآتیشه شما را آزار می‌دهد یا دوستی دارید که مدام از کودکش روی فیسبوک عکس می‌گذارد. 
برای Snooze یک دوست، گروه و یا پیج کافی است که روی سه نقطه کنار یکی از پست‌های آن‌ها کلیک کرده و گزینه‌ی « Snooze for 30 days» را انتخاب کنید. 
گزینه‌ی Snooze بسیار هوشمندانه است و عجیب اینجاست که فیسبوک تا به حال چنین اقدامی را انجام نداده بود. اگر فیسبوک بخواهد برای دهه‌ها در بین مردم جذاب بماند بهترین راه این است که به آن‌ها کنترل بیشتری برای تایم‌لاینشان بدهد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر