تولید آداپتور کینکت مایکروسافت متوقف شد

تولید آداپتور کینکت مایکروسافت متوقف شد

مایکروسافت دیگر آداپتور کینکت را تولید نخواهد کرد. آداپتور کینکت یک لوازم جانبی USB است که برای اتصال کینکت به ایکس باکس وان S، X و یا کامپیوتر ویندوز استفاده می‌شود.
کینکت در ابتدا در سال 2010 به عنوان واکنش مایکروسافت به کنترل‌گر حسی Wii ساخته شد. مایکروسافت آنقدر به این تکنولوژی اعتماد داشت که در سال 2013 آن را به ایکس باکس وان متصل کرد. اما آذرماه امسال اعلام کرد که دیگر از آن استفاده نخواهد کرد. 
دیگر آداپتور کینکت تولید نخواهد شد
چند ماه پس از توقف تولید کینکت مایکروسافت تولید آداپتور کینکت را نیز متوقف کرد. این آداپتور برای اتصال کینکت به هرچیزی به جز ایکس باکس وان‌ که درگاه اختصاصی را روی کنسول دارد، مانند ایکس باکس وان S و ایکس باکس وان X مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
سخنگوی مایکروسافت در این زمینه به Polygon گفت: «پس از درنظر گرفتن همه‌ی موارد جوانب گرفتیم که دیگر آداپتور کینکت ایکس باکس را تولید نکنیم و تمرکز خود را روی تولید لوازم جانبی گیم جدیدتر برای دستگاه‌های ایکس باکس وان و ویندوز10 قرار دهیم. 
هنوز هم می‌توان آداپتور کینکت را خریداری کرد اما بیشتر افراد ناچار خواهند بود که آن را به صورت دست دوم بخرند و از آنجایی که تولید این آداپتورها متوقف شده قیمت آن‌ها نیز به ناگهان رشد بسیار بالایی داشته است. 

کینکت را فراموش کنید، یک هدست واقعیت مجازی بخرید 
خیلی تعجب آور نبود که مایکروسافت تصمیم گرفت تولید هدست کینکت را متوقف کند. با این حال این خبر برای بسیاری از کاربران که از این دستگاه استفاده می‌کردند غم انگیز خواهد بود. شاید دلیل اصلی این تصمیم مایکروسافت رواج هدست‌های واقعیت مجازی باشد. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر