GoPro از بازار ساخت پهپاد خارج شد

GoPro از بازار ساخت پهپاد خارج شد

شرکت GoPro اعلام کرد که دیگر پهپاد تولید نخواهد کرد و تمرکزش را روی دوربین‌های اکشن خواهد گذاشت. جزییات را در فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانید.

شرکت GoPro به صورت رسمی اعلام کرد که پهپاد Karma آخرین دستگاه پرنده‌ی این شرکت خواهد بود و این شرکت دیگر پهپاد نخواهد ساخت و قصد دارد دوباره تمرکز خود را روی ساخت دوربین‌های اکشن بگذارد. 
به گفته‌ی GoPro  «درحالی که پهپاد Karma در سال 2017 دومین محصول پرفروش در بین محصولات مشابه شد اما بازار محصولات هوایی زیادی رقابتی است.» درضمن دولت‌های امریکایی و اروپایی سعی در کاهش میزان مصرف این محصولات دارند. 
به بیان دیگر فروش پهپاد کار سختی است چرا که مشتریان بسیار کمی دارد و دولت‌ها نیز خیلی با چنین تکنولوژی در دست مردم عادی موافق نیستند. GoPro می‌گوید که پس از Karma پهپاد جدیدی تولید نخواهد کرد اما برای مشتریانی که محصولات این شرکت را خریداری کرده‌اند پشتیبانی و خدمات جانبی ارائه خواهد داد. 
زمانی که Karma در سال 2016 منتشر شد امید می‌رفت که فروش بسیار بالایی داشته باشد چرا که پهپاد بسیار خوبی بود اما مشکلات سخت افزاری روی فروش آن اثر گذاشت و باعث شد که GoPro که یک تولید کننده‌ی بسیار بزرگ در بازار پهپاد بود خود را کنار بکشد. 
همچنین شرکت GoPro به صورت رسمی اعلام کرد که چندصد نفر از کارمندانش را اخراج خواهد کرد. 
شرکت GoPro گفته که درخواست‌ها برای دوربین‌های Hero5 Black و مدل قوی‌تر Hero6 Black خوب بوده است اما به سرمایه گذاران هشدار داد که امسال کمتر از حدی که انتظار می‌رفت درآمد داشته است. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ASHKAN FOLADI

شنبه, 23 دی 1396

واقعا حیف شد که ساخت پهباد توسط این شرکت خاتمه یافت و به سمت ساخت دوربین های اکشن رفت امیدوارم دوباره بتونن با درآمد خوب به تولید مجدد پهبادهایشان بازگردند....

پاسخ

ثبت نظر