گوشی جدید هواوی با نسبت ابعاد صفحه نمایش نامعمول

گوشی جدید هواوی با نسبت ابعاد صفحه نمایش نامعمول

گوشی جدید هواوی بدون قاب است و نسبت ابعادی نامتعارف دارد.

گوشی Huawei P20 چند ماه دیگر وارد بازار خواهد شد اما اطلاعاتی از مشخصات این گوشی منتشر شده است. 
آخرین خبری که از این گوشی منتشر شده نسبت ابعاد صفحه نمای 18.7:9 است که تا حدی نامعمول است. 
با وجود رزلوشن صفحه‌ی 1080 در 2244 و این نسبت ابعاد نامعمول می‌توان با اطمینان خاطر گفت که Huawei P20 یک گوشی بدون قاب خواهد بود. 
گوشی‌های دیگری که صفحه نمایش بدون قاب دارند نیز معمولاً نسبت ابعاد استاندارد 16:9 ندارند. شاید یک گوشی با صفحه نمایش بدون قاب به هواوی کمک کند تا از رقیبانش عقب نماند اما باز هم این شرکت باید برای جذاب کردن گوشی‌هایش کمی ابتکار به خرج دهد. 
البته گوشی Huawei P20 قابلیت‌های جذاب دیگری نیز از جمله تراشه‌ی Kirin 970 و رم 8 گیگابایتی را دارا می‌باشد اما قابلیتی که بیش از بقیه توجه‌ها را به خود جلب کرده دوربین سه لنزه این گوشی و سنسور چهل مگاپیکسلی آن است. دوربین جلوی این گوشی نیز 24 مگاپیکسل است. 
البته بیشتر این اطلاعات تایید نشده و در حد شایعه هستند و برای اطلاعات دقیق‌تر باید تا ماه آینده صبر کنید. شرکت هواوی در مراسم  Mobile World  Congress  از P20 و تراشه‌ی Kirin 970 رونمایی خواهد کرد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر