بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی سال 2017 (قسمت اول)

بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی سال 2017 (قسمت اول)

تلفن هوشمند و تبلت شما نیز به اندازه کامپیوترتان در برابر حمله‌های دیجیتالی آسیب‌پذیرند. به همین خاطر هنگام وب گردی یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی، باید از آن‌ها مراقبت کنید. دراین‌بین اندروید در بین پلتفرم‌های موبایلی از امنیت پایین‌تری برخوردار است و همین موضوع اغلب کاربران را مجاب به استفاده از برنامه‌های ضد جاسوسی و آنتی‌ویروس می‌کند.

تلفن هوشمند و تبلت شما نیز به اندازه کامپیوترتان در برابر حمله‌های دیجیتالی آسیب‌پذیرند. به همین خاطر هنگام وب گردی یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی، باید از آن‌ها مراقبت کنید. دراین‌بین اندروید در بین پلتفرم‌های موبایلی از امنیت پایین‌تری برخوردار است و همین موضوع اغلب کاربران را مجاب به استفاده از برنامه‌های ضد جاسوسی و آنتی‌ویروس می‌کند.

اغلب آنتی‌ویروس‌های اندرویدی شامل دو نسخه رایگان و پولی هستند و برخی نیز به مدت رایگان به افراد اجازه استفاده از تمامی قابلیت‌های برنامه را می‌دهند و بعد از معمولاً 30 روز به وی اعلام می‌کنند که در صورت تمایل می‌تواند با پرداخت حق اشتراک سالانه، به نسخه پولی ارتقا پیدا کند. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین آنتی‌ویروس‌های 2017 توسعه یافته برای پلتفرم اندروید را مرور کنیم.

Kaspersky

Kaspersky

آنتی‌ویروس موبایلی قدرتمند کسپرسکی جلوی بدافزارها و لینک‌های مخرب را می‌گیرد. همچنین به شما کمک می‌کند تماس‌ها و پیام‌های ناخواسته را بلاک کرده و از حریم شخصی خود محافظت نمایید. درصورتی‌که دستگاه خود را گم کردید، ابزارهای ما از راه دور، از دسترسی دیگر افراد به اطلاعات شخصی شما ممانعت می‌کنند. آنتی‌ویروس موبایل و تکنولوژی‌های امنیتی کسپرسکی به شما این امکان را می‌دهد که در برابر تهدیدات از خود محافظت کنید. به این صورت که به‌طور خودکار تمام برنامه‌ها و فایل‌ها اسکن شده و وب‌سایت‌ها و لینک‌های خطرناک (که در پیام‌های متنی وجود دارند) بلاک می‌شوند. هیچ کسی دوست ندارد با نرم‌افزارهای پیچیده‌ امنیتی موبایل سر و کله بزند. برای همین کسپرسکی به شما یک حساب رایگان به نام «My Kaspersky» می‌دهد که به وسیله‌ آن، از هرجایی که به اینترنت دسترسی داشتید، به امنیت خود نظارت داشته باشید. شما حتی می‌توانید توسط ابزارهای پوشیدنی اندروید (مانند ساعت هوشمند) امور امنیتی خود را مدیریت کنید.

Avast

AvastAvast

یکی از محبوب و قدرتمندترین سرویس‌های آنتی‌ویروس Avast نام دارد که در زمینه شناسایی فایل و صفحات مخرب از دقت و قدرت بالایی برخوردار است. این برنامه علاوه بر عملکرد خوب خود در دسکتاپ، یک نسخه اختصاصی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده است. پس از نصب و راه اندازی برنامه، در یک اسلاید سه قابلیت کلیدی برنامه به نمایش در می‌آیند؛ اسکن اپلیکیشن‌ها قبل و بعد از نصب، سد مقابل تهدیدهای اینترنتی و سد امنیتی در مقابل پیام‌های مخرب و ویروسی. از آنجایی که آلوده شدن تلفن‌های هوشمند معمولاً از همین سه بخش اتفاق می‌افتد، به نظر می‌رسد سد امنیتی آواست در مقابل فایل‌های مخرب به اندازه کافی قد علم کرده است. همیشه ممکن است در مکان‌های مختلف بخواهید از وای‌فای متفاوتی استفاده کنید؛ اما آیا به امن بودن این شبکه‌های وای‌فای ناشناس و عدم سرقت اطلاعات توسط آن‌ها اطمینان دارید؟ به کمک بخش wifi Security در آواست می‌توانید امنیت شبکه‌های وای‌فای جدید را در 4 مرحله بررسی کرده و با خیال راحت از آن اینترنت استفاده کنید. بخش ضد سرقت یا همان Anti-Theft یکی از قابلیت‌های درونی برنامه نیست و پس از انتخاب آن می‌توانید اپلیکیشن اختصاصی ضد سرقت Avast را با حجم 4 مگابایت از گوگل پلی دانلود نمایید.

bitdefender

bitdefender

موبایل سکیوریتی بیت دیفندر با استفاده از فناوری شناسایی ویروس مبتنی بر پردازش ابری و برترین مکانیزم های امنیتی، ارتباطات اینترنتی شما را امن کرده و جلوی نصب نرم‌افزارهای آلوده را می‌گیرد و درعین‌حال هیچ تأثیری بر روی عمر باطری شما نخواهد داشت. موبایل سکیوریتی بیت دیفندر از فناوری پردازش ابری استفاده کرده و به هنگام استفاده از اینترنت، شما را از صفحات آلوده و کلاه‌برداری‌های اینترنتی و صفحات جعلی آگاه می‌سازد. شما در هر زمان می‌توانید کلیه برنامه‌های نصب شده روی دستگاه یا موجود در حافظه را اسکن نموده و از امن بودن آن‌ها اطمینان کسب کنید. موبایل سکیوریتی بیت دیفندر همچنین به هنگام نصب هر برنامه جدید آن را اسکن نموده و کنترل می‌کند. موبایل سکیوریتی بیت دیفندر دارای یک ویژگی ضد سرقت جدید می‌باشد که مجهز به داشبورد تحت وب بوده و از طریق SMS نیز کنترل می‌شود. با ضد سرقت بیت دیفندر می‌توانید محل دستگاه اندرویدی خود را روی Google Map پیدا کرده و آن را قفل کنید، به آن پیغام بفرستید و یا اطلاعات حساستان را از روی دستگاه پاک نمایید. فناوری بیت دیفندر را به ساعت هوشمند خود هدیه دهید. اگر موبایلتان گم شد آلارم می‌دهد که آن را پیدا کنید و اگر فاصله شما از موبایتان دور شد به شما هشدار می‌دهد که ممکن است آن را جا گذاشته باشید.

Norton

Norton

آخرین ورژن نرم افزار آنتی‌ویروس Norton، ویژگی­های چشمگیری حتی در ورژن رایگانش ارائه داده است. این برنامه تقریبا شناسایی 100 درصدی داشته و بدافزار­ها، نرم‌افزارهای جاسوسی یا ویروس­هایی که می­توانند دستگاهتان را کند کنند پاک می‌کند. این برنامه امکان آلارم زدن در هنگام گم شدن دیوایس، قفل کردن دیوایس برای جلوگیری از سرقت اطلاعات خصوصی یا مسدود کردن تماس­ها یا پیام­های ناخواسته را هم به کاربرانش ارائه می‌کند. از ویژگی ­های نسخه­‌ی پرمیوم آن می­توانید به مدت 30 روز به طور رایگان استفاده کنید و با تمام این‌ها برنامه‌­ی Norton بی­‌شک یکی از بهترین و قابل‌اعتمادترین آنتی‌ویروس­های اندرویدی است. قدرت و سرعت اسکن Norton بسیار بالا می‌باشد، بنابراین تأخیری در کارهای شما به وجود نمی‌آید.

Sophos

Sophos

Sophos Security & Antivirus یک از سبک‌ترین آنتی‌ویروس‌ها برای گوشی‌ها می‌باشد که با اجرای مناسب شارژ باطری کمتری مصرف می‌کند. بعد از نصب این اپ به طور خودکار آنتی‌ویروس شروع به جستجوی گوشی شما خواهد کرد. با این اپ می‌توانید از نصب اپ‌های ناخواسته جلوگیری کنید، همچنین شما را از حملات USSD و یاد دیگر کدهای ویژه امن نگه می‌دارد. اگر گوشی شما دزدیده و یا گم شد، اجازه دسترسی به اطلاعات داده نمی‌شود. به محضی که برنامه را رو گوشی نصب کنید و یا از قبل نصب کرده باشید آنتی‌ویروس شروع به جستجو خواهد کرد. هنگامی که گوشی شما دزدیده شود، به‌محض روشن شدن آن پیغامی از طرف گوشی برای شما ارسال می‌شود که اطلاعات مکان گوشی را می‌دهد. همچنین می‌توانید اطلاعات روی گوشی خود را در صورت به سرقت رفتن آن قفل کنید. به شما این امکان را می‌دهد که پیغامی برای گوشی ارسال کنید تا مدام به‌صورت بلند زنگ بزند.

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر