اپل هوم پاد به زودی وارد بازار خواهد شد

اپل هوم پاد به زودی وارد بازار خواهد شد

اپل هوم پاد پس از چند سال تاخیر وارد بازار خواهد شد.

پس از مدت‌ها توسعه و تاخیر اپل بالاخره هوم پاد را وارد بازار خواهد کرد. این اسپیکر هوشمند درواقع رقیبی برای آمازون اکوو گوگل هوم است که البته با چند سال تاخیر منتشر می‌شود. 
اپل از سال 2012 در حال کار کردن روی هوم پاد است. هوم پاد در ابتدا به عنوان یک پروژه‌ی فرعی مانند  Apple TV بود اما حال به یک محصول واقعی تبدیل شده است. 
در مدتی که اپل در حال طراحی و ساخت هوم پاد بود اپل و گوگل اسپیکرهای خود را زودتر منتشر کردند. 
پس از سال‌ها شایعه اپل بالاخره در WWDC 2017 اسپیکر هوشمند خود را منتشر کرد. هوم پاد یک اسپیکر با پردازنده‌ی A8 و مجهز به دستیار هوشمند سیری است. این اسپیکر دارای یک ردیف متشکل از شش میکروفون، یک ردیف متشکل از هفت توییتر و یک اسپیکر است و همه‌ی این‌ها در یک ساختار توری قرار داده شده‌اند. 
هوم پاد با استفاده از Apple Music موزیک پخش می‌کند. درضمن با استفاده از سیری شما می‌توانید از هوم پاد برای فرستادن پیام، تنظیم آلارم، گوش دادن به اخبار و پادکست، وضعیت هوا و ترافیک استفاده کنید. درضمن توسط آن شما می‌توانید دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند HomeKit را نیز کنترل کنید. 
قیمت این اسپیکر تقریباً یک میلیون تومان است. اپل به جای رقابت با آمازون اکو و گوگل هوم تصمیم گرفته که با محصولات گران‌تری مثل Sonos One رقابت کند. اما برعکس Sonos One اپل هوم پاد تنها به سرویس‌های اپل محدود است و نه شخص ثالث‌ها. 
از تاریخ 6 بهمن علاقه مندان می‌توانند در امریکا، انگلیس و استرالیا اپل هوم پاد را سفارش دهند و در تاریخ 20 بهمن این محصولات ارسال خواهند شد. در بهار سال دیگر این اسپیکر در فرانسه و آلمان موجود خواهد بود. 
البته این محصول تنها به درد کسانی می‌خورد که در اکوسیستم اپل زندگی می‌کنند. اما اپل طرفداران بسیار زیادی دارند که این اسپیکر را از دست نخواهند داد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر