فیت بیت دیگر ساعت‌های هوشمند پبل را پشتیبانی نمی‌کند

فیت بیت دیگر ساعت‌های هوشمند پبل را پشتیبانی نمی‌کند

شرکت فیت بیت اعلام کرده که از تاریخ 9 تیر سال 1397 دیگر ساعت‌های هوشمند پبل را پشتیبانی نخواهد کرد.

فیت بیت هنوز هم یک تخفیف برای Fitbit Ionic قائل می‌شود. 
در آذر ماه پارسال پبل اعلام کرد که قصد دارد شرکت خود را تعطیل کند. فیت بیت تکنولوژی، نرم افزار و دیگر دارایی‌های پبل را خریداری کرد اما سخت افزار این شرکت را نخرید. در نتیجه پایان پشتیبانی برای این محصولات به هر حال دیر یا زود فرا می‌رسید. 

 

پایان پبل فرا رسیده است


فیت بیت قول داده بود که ساعت‌های هوشمند پبل را تا آخر سال 2017 پشتیبانی کند. با این حال این تاریخ را تا 9 تیر سال 1397 تمدید کند. در این تاریخ اپ استور، تالار گرفت‌وگو، قابلیت تشخیص صدا، پیام کوتاه و ایمیل، تایم لاین و دیگر قابلیت‌ها از کار خواهند افتاد. 
البته دستگاه و اپلیکیشن‌ها مانند سابق کار می‌کنند. اما دیگر آپدیتی برای اپلیکیشن‌های اندروید و iOS منتشر نخواهد شد. درضمن فیت بیت هشدار داد که آپدیت‌های این دو در آینده ممکن است با پبل سازگار نباشند. 
فیت بیت رسماً اعلام کرد که قصد دارد کاری کند که صاحبان پبل دستگاه‌های جدید فیت بیت را خریداری کنند. هدف از این شش ماه اضافی این است که جامعه‌ی پبل گزینه‌های سازگار با پلت فرم  Fitbit OS را برای این دستگاه‌ها ساخته و به توسعه دهندگان پبل زمان بیشتری بدهند تا بتوانند با SDK فیت بیت دست به نوآوری بزنند. 
برای تشویق صاحبان ساعت‌های هوشمند به خرید دستگاه‌های جدید فیت بیت این شرکت به آن‌ها تا 160 هزار تومان تخفیف می‌دهد. 
این خبر برای صاحبان پبل خوب و بد است. چرا که حال می‎دانند ساعت هوشمند عزیزشان تا چه تاریخی پشتیبانی خواهد شد. اما فیت بیت تا زمان زیادی این دستگاه‌ها را پشتیبانی کرده و تخفیف خوبی به صاحبان این دستگاه‌ها می‌دهد. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر