بزرگترین موشک مریخ پیما مجددا آماده پرتاب میشود

بزرگترین موشک مریخ پیما مجددا آماده پرتاب میشود

اسپیس ایکس اعلام کرد که مراحل آماده‌سازی موشک فالکون هوی «مجددا از امروز آغاز می‌شود. اسپیس ایکس تاریخ جدید پیش‌بینی شده آزمایش موتورهای موشک» فالکون هوی را اعلام کرد.

اسپیس ایکس اعلام کرد که مراحل آماده‌سازی موشک فالکون هوی مجددا از امروز آغاز می‌شود. اسپیس ایکس تاریخ جدید پیش‌بینی شده آزمایش موتورهای موشک» فالکون هوی را اعلام کرد.

مراحل آماده‌سازی بزرگ‌ترین موشک تاریخ که عازم مدار مریخ خواهد بود، در پی تعطیلی دولت آمریکا به تعلیق درآمده بود که با توجه به این که کنگره آمریکا دیروز به ادامه فعالیت دولت این کشور رای داد، اسپیس ایکس نیز اعلام کرد آماده‌سازی این موشک را از چهارشنبه از سر خواهد گرفت.

البته این به این معنی نیست که آزمایش موتورهای احتراق امروز انجام می‌شود، در حال حاضر اولویت، تمرین WDR است که در آن تیم تمام مراحل پرتاب را تا 10 ثانیه قبل از پرتاب واقعی انجام می‌دهد. فقط در صورتی که این تمرین به خوبی پیش رود، اسپیس ایکس به سراغ آزمایش موتور احتراق خواهد رفت.

هنگامی که این آزمایش‌ها با موفقیت انجام شود، تاریخ قطعی پرتاب تعیین خواهد شد. این فرآیند به دلیل مسائل متعددی از تعطیلی دولت به تاخیر افتاده است. علاوه بر این، اندازه و پیچیدگی موشک به گونه‌ای است که امکان تأخیرهای غیرمنتظره وجود دارد. صبر کردن ممکن است ناامید کننده باشد، اما خوب است که اسپیس ایکس به آرامی حرکت می‌کند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر