25 گجت هوشمند برتر سال 2017 از نگاه مجله تایم (قسمت دوم)

25 گجت هوشمند برتر سال 2017 از نگاه مجله تایم (قسمت دوم)

میلیون‌ها گجت در سال توسط کمپانی‌های ریزودرشت به بازار عرضه می‌شوند، ازاین‌رو انتخاب بهترین آن‌ها کار آسانی نیست. البته مجله تایمز بر اساس معیارهایی از قبیل میزان نوآوری، طراحی و میزان استقبال هرساله فهرستی از بهترین گجت‌ها را تهیه می‌کند. امسال نیز این اتفاق رخ داده و ما در ادامه قسمت دوم فهرستی از بهترین گجت‌های 2017 را به انتخاب این مجله معتبر مرور خواهیم کرد.

میلیون‌ها گجت در سال توسط کمپانی‌های ریزودرشت به بازار عرضه می‌شوند، ازاین‌رو انتخاب بهترین آن‌ها کار آسانی نیست. البته مجله تایمز بر اساس معیارهایی از قبیل میزان نوآوری، طراحی و میزان استقبال هرساله فهرستی از بهترین گجت‌ها را تهیه می‌کند. امسال نیز این اتفاق رخ داده و ما در ادامه قسمت دوم فهرستی از بهترین گجت‌های 2017 را به انتخاب این مجله معتبر مرور خواهیم کرد.

بهترین ساعت هوشمند

اپل واچ 3

اپل واچ 3

اپل واچ سری 3 از بهبودهای ریزودرشت مختلفی برخوردار است و نقطه‌ شروع خوبی برای کاربرانی خواهد بود که تابه‌حال تجربه‌ کار با یک ساعت هوشمند از خانواده اپل واچ را نداشته‌اند. این ساعت هوشمند اپل برای اولین بار به پشتیبانی از شبکه موبایل LTE مجهز شده است؛ پس کاربران خواهند توانست بدون احتیاج به اتصال آن به گوشی هوشمند خود، تماس صوتی برقرار کرده و به صورت آنلاین به موسیقی گوش بدهند.

اپل این قول را به دارندگان ساعت‌های هوشمند این کمپانی داده که تا پایان سپتامبر، آپدیت سیستم‌عامل این گجت‌های هوشمند را عرضه کند. شاید تغییرات به بزرگی تغییر نسل سری 1 به سری 2 اپل واچ نباشد، اما ما با انجام آزمایش‌های مختلف و اجرای اپلیکیشن‌ها هیچ تأخیر و یا لکنتی را بر روی اپل واچ سری 3 دیده نمی‌شود. نسل جدید ساعت هوشمند اپل دارای یک پردازنده دو هسته‌ای است که به گفته شرکت سازنده 70 درصد سریع‌تر از نسخه قبل است. چیپ تازه W2 حدود 85 درصد وا‌ی‌فای سریع‌تری به شما خواهد داد و 50 درصد باتری را بهتر مدیریت خواهد کرد. شرکت سازنده مدعی شده که این محصول علی‌رغم پشتیبانی از شبکه مخابراتی، در هر بار شارژ کامل قادر است 18 ساعت کاربر را همراهی کند.

بهترین پهپاد

DJI Spark

DJI Spark

با استفاده از این کوآدکوپتر می‌‌توان تصاویر بهتری ثبت و ویدیوهای حرفه‌ای‌تری ضبط کرد. یکی از مزایای آن در مقایسه با نمونه‌های مشابه که آن را تبدیل به یک اختراع برتر سال کرده است، قابلیت تشخیص ژست‌های حرکتی است. به این ترتیب می‌توان تنها با حرکات دست، فرمان‌هایی را برای انجام کارهای مختلف صادر کرد. به لطف وجود سنسورهای مختلف، پهپاد حین پرواز تعادل بیشتری داشته و از تصادف آن با سایر اشیا جلوگیری می‌شود.

اگرچه قیمت 500 دلاری این پهپاد عکاس، آن را تبدیل به محصولی ارزشمند می‌کند، اما دوام 16 دقیقه‌ای آن برای پرواز، ممکن است برخی کاربران را برای خرید با تردید مواجه کند. این زمان در مقایسه با بسیاری از پهپادهای پیشرفته امروزی به مراتب کمتر است. به عقیده مدیر ارشد شرکت DJI، پهپاد Spark نقطه شروعی برای تولید نسل جدیدی از هواپیماهای بدون سرنشین است. استراتژی این شرکت در راستای معرفی نسل جدید پهپادها موفقیت‌آمیز بوده است. DJI Spark عکاسی و فیلم‌برداری را متحول کرده است، به همین دلیل کاربران تا امروز استقبال بسیاری خوبی از آن داشته‌اند.

بهترین گجت سرگرمی

فیج اسپینر

فیج اسپینر

اسپینر معادل انگلیسی Spinner یک نوع فیجت چرخشی است که همان کار فیجت ها یعنی کنترل اعصاب و تخلیه عصبی را انجام می‌دهد. طرز کار این نوع فیجت ها به این صورت است که فرد با چرخاندن سریع آن و تمرکز در سریع‌تر چرخاندن و طولانی مدت چرخیدن فیجت به آرامش دست میابد. اسپینر ها انواع مختلفی دارند و در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی نیز موجود هستند.

این روزها اسباب بازی کوچکی که دست همه می بینید و در تلویزیون تبلیغ می‌شوند با نام فیج اسپینر Fidget Spinner مد شده است که حتی اپلیکیشن فینگر اسپینر نیز برای آن طراحی شده که برای افراد سرگرم کننده می باشد. معروف‌ترین اسپینر حال حاضر در جهان به نام فیجت اسپینر لایت اسپید چرغ دار یا LED Light Speed Fidget Spinner می باشد که در پره‌های خود چراغ‌های کوچک ال ای دی دارد که در زمان چرخاندن اسپینر روشن شده و زیبایی خارق‌العاده‌ای از چرخش آن به تصویر می‌کشد. بازی رایگان فینگر اسپینر Finger Spinner هم که اپلیکیشن این فیجت جذاب است یکی از محبوب‌ترین اپ‌های رایگان App Store اپل می باشد. این اپلیکیشن تنها جنبه سرگرمی دارد و کاربرد فیجت های واقعی را نخواهد داشت. طرز کار آن نیز به این صورت است که فیجت نمایشی نرم افزار را با کشیدن انگشت روی آن به چرخش در میاورید اما فقط چند مرتبه می‌توانید این کار را انجام دهید و به ازای چرخش بیشتر سکه دریافت می‌کنید.

بهترین اسپیکر هوشمند

Sonos One

Sonos One

در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای فناوری منتظر مشاهده نام آکو آمازون، کورتانا مایکروسافت یا گوگل هوم هستند، اما کارشناسان مجله تایم، نام اسپیکر هوشمند Sonos One را به عنوان برترین گجت در این حوزه تشخیص داده‌اند. شاید چنین چیزی در اولویت بسیاری از مردم نباشد، ولی اگر می‌خواهید یک اسپیکر مجهز به دستیار صوتی را در قفسه کتاب یا آشپزخانه خود قرار دهید، چرا بهترین آن‌ها را نمی‌خرید؟ به‌علاوه، یکپارچگی کامل این دستگاه با دستیار صوتی الکسا یعنی Sonos One قادر به انجام تمام کارهایی است که آمازون اکو انجام می‌دهد. به واسطه همکاری با اسپاتیفای نیز کاربران می‌توانند لیست آهنگ‌های مورد علاقه خود را از طریق این اسپیکر گوش کنند. برای آن دسته از افرادی که اشتیاق زیادی به استفاده از دستیار صوتی آمازون ندارند، سال آینده گوگل اسیستنت به اسپیکر هوشمند One اضافه خواهد شد.

بهترین هدفون

1000XM2 سونی

1000XM2 سونی

انتخاب یک گجت جانبی کار بسیار دشوار است؛ چراکه بازار این‌گونه محصولات به شکل غیرقابل انکاری وسیع است. به‌هرحال هدفون حذف نویز بی‌سیم 1000XM2 توانسته از سوی مجله تایم عنوان بهترین هدفون سال 2017 را کسب کند. با هدفون حذف سر و صدای پیشرو در فناوری سونی، هدفون به شما اجازه گوش دادن به موسیقی بدون حواس‌پرتی را ممکن می‌سازد. در سکوت کامل به موسیقی گوش دهید و از موسیقی در هر محیطی لذت ببرید. سونی برنامه Sony | Headphones Connect را جهت بهبود تجربه شنیداری کاربرانش ارائه داده است که به‌وسیله این اپلیکیشن کاربران هدفون‌های سونی می‌توانند Adaptive Sound Control و control your ambient sound را کنترل نموده و همچنین اکولایزر گوشی را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند. همچنین این هدفون شامل یک واحد محرکه 40 میلی متری و دیافراگم از جنس iquid Crystal Polymer (LCP) برای مدیریت بیتس های قدرتمند و همچنین دستیابی به تولید حداکثر فرکانس 40kHz شده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر